אברהמי: אם נשחק את המשחק הטוב שלנו נהיה בחצי הגמר

מחר בשעה 20:30 תעלה נבחרת הנוער למשחק ההכרעה הראשון שלה באליפות אירופה דרג ב', נגד דנמרק ברבע הגמר. ניצון יעלה את הנבחרת לחצי הגמר שם תפגוש את המנצחת בין קרואטיה, ככל הנראה הנבחרת החזקה בטורניר להולנד.
בעיקרון 3 הראשונות עולות לדרג א', אבל במידה ולטביה שתארח את האליפות הבאה בקיץ 2018, תרד לדרג ב', אז יעלו רק שתי הראשונות, מה שאומר שעלייה למשחק הגמר חשובה מאוד.
ישראל סיימה את הבית המוקדם במקום הראשון במאזן 0-5. דנמרק סיימה את הבית המקביל במקום השני במאזן 2-3. ישראל קלעה במשחקים עד כה 82.4 נקודות למשחק, דנמרק רק 68.6, ישראל ספגה 66.6 דנמרק 69.2.
לקראת המשחק אמר המאמן שרון אברהמי: אנחנו מגיעים למשחק רבע גמר. זה משחק גדול. התכוננו הרבה חודשים למשחק הזה ואנחנו מרגישים שאנחנו במומנטום וכושר טובים. השחקנים מרגישים בטוחים בעצמם ואנחנו נביא את הניסיון שלנו כצוות. זה משחק אחד נגד קבוצה טובה שמשחקת מאוד קבוצתי עם הרבה תנועה. נצטרך להביא את האגרסיביות והאינטנסיביות שלנו ולהביא אותם לקצב משחק גבוה במטרה לגרום להם להרבה איבודי כדור. אנחנו מאמינים בשחקנים, מאמינים שאם נשחק את המשחק הטוב שלנו נהיה בחצי הגמר".