אדלשטיין: אני גאה להיות מאמן נבחרת ישראל

הועדה המקצועית של איגוד הכדורסל עם המנהל המקצועי פיני גרשון, שמעו היום דוחות סיכום של אליפויות אירופה מארבעה מאמני הנבחרות. רמי הדר מנבחרת הקדטים, שרון אברהמי מנבחרת הנוער, דן שמיר מנבחרת העתודה וארז אדלשטיין מאמן הנבחרת הלאומית, כשכל הצוותים של הנבחרות הגיעו גם הם לאיגוד הכדורסל.

כל מאמני הנבחרות הצעירות אמרו שלדעתם הנבחרות צריכות להתחיל להתאמן מוקדם יותר ולקיים הרבה יותר אימונים ומשחקים לפני פתיחת הקמפיין בקיץ. יו"ר הועדה המקצועית מוישלה ויינקרנץ, אמר שכבר בישיבה הבאה של הועדה הוא יציג את המלצות הצוות המקצועי של האיגוד לגבי איוש תפקידי האימון בשלוש הנבחרות הצעירות כשהכוונה שהנבחרות יחלו באימונים שבועיים כבר במהלך חודש נובמבר.

ארז אדלשטיין סיכם בקצרה את קמפיין הנבחרת הלאומית ואמר: "אני גאה לאמן את נבחרת ישראל ומבחינתי מעבר לתוצאות מבחן הדרך היה חשוב. השתדלנו לשחק בסגנון ייחודי שמבליט את היתרונות שלנו עם משחק קבוצתי והגנה חזקה. היה תענוג לראות את השחקנים שלנו מצד אחד מזנקים על כל כבוד אבוד על הרצפה ומצד שני מתחבקים ומתנשקים אחד עם השני אחרי הניצחונות ומחזקים אחד את השני אחרי ההפסדים". אדלשטיין הוסיף שהעובדה שאליפות אירופה התקיימה בארבע מדינות שונות הגדילה את העניין באליפות והביאה קהל גדול יותר למגרשים. אדלשטיין הוסיף שהאליפות בצרפת הייתה ברמה גבוהה מאוד וניתן היה ללמוד ממנה הרבה.

פיני גרשון המנהל המקצועי של האיגוד, שליווה בקיץ האחרון את מרבית הנבחרות, אמר שבכוונתו להגיש לוועדה תוכנית רב שנתית וביקש מכל המאמנים, אנשי הצוותים וחברי הועדה להגיש לו הצעות לפני שיגבש יחד עם הצוות שלו את התוכנית לשנים הקרובות.