אדלשטיין: נעבור לליל וננסה לעשות את המיטב

המאמן ארז אדלשטיין אמר בסיום: "זה קצת מאכזב. חשבתי שעם הרכב מלא אפשר היה להסתכל לצרפת בלבן של העיניים, אבל זה לא היה אפשרי. נתתי לשחקנים קצת ליהנות. פתחנו לא טוב, כמה שחקנים לקחו על עצמם יותר, אבל הייתה לנו נחיתות באיזורית .שון דוסון? השחקנים הגדולים ביותר יכולים לספר מה זה קמפיין ראשון בנבחרת, אני מקווה שהעתיד ורוד".

עוד לפני שהסתיים המשחק של טורקיה ואיסלנד, שקבע את זהות היריבה בשמינית הגמר, אדלשטיין התייחס להעדפה שלו: "חושבים שספרד חזקה יותר, אבל זו טעות. עד כמה שאני זוכר, היא הפסידה לאיטליה, לה יש 3 שחקני NBA. קיבלנו בהצלבה בית קשה, אבל מי שבא, ברוך הבא". על ההמשך אמר מאמן הנבחרת: "קודם כל שנהיה בריאים ואז נתעסק ביריבה. לי חבל שאין עוד בית. במשחק אחד אפשר להפתיע, ונראה אם הקלישאה הזו נכונה".

.

ארז מסכן את צרפת ומתכונן לאיטליה

Posted by ‎איגוד הכדורסל בישראל‎ on Thursday, September 10, 2015

אלישי כדיר הוסיף: "היום הלך לנו פחות טוב. היה חשוב לחבר'ה ששיחקו את כל המשחקים, לקבל מנוחה. אנחנו שואפים לרמה של צרפת וזה מצריך הרבה כוחות. היינו צריכים לאבד פחות כדורים ונכשלנו בזה. בתור ספורטאי, באתי לנצח, קשה לי שהפסדנו, אבל השגנו את המטרה שלנו – עלינו לשמינית. ביום נתון, ניתן לנצח כל נבחרת. צריך לחזק את ההגנה ואני מאמין שאפשר לעבור עוד שלב".

יניב גרין, ששבר את שיא ההופעות של דורון ג'מצ'י: "ההפרש היה גבוה, לא שיחקנו טוב. השחקנים המרכזים היו פצועים וכרגע אני בעיקר בתחושת אכזבה, לא חושב על שום דבר אחר. המאמן והרופאים החליטו, יש שחקנים שרוצים לנוח, יש משחק יותר חשוב מול איטליה, ועשינו הכל כדי להיות מוכנים. שיחקנו נגדם איטליה לא מעט פעמים, לפי דעתי ניצחנו אותם בפעם האחרונה, אבל יש לאיטליה כוכבים גדולים שלוקחים את הרוב המוחלט של ההחלטות. ראינו אותם קצת בטלוויזיה, יהיו לנו כמה ימים להתכונן. הם שונים מהצרפתים, למרות שהם לא פחות טובים מהם".

בר טימור הוסיף: "לא נעים להפסיד ככה, היה משחק מאוד קשה ואינטנסיבי. זה מבאס. במשך שלושה רבעים היינו בעניינים, חבל, למרות שהיינו בלי שלושה שחקנים מרכזיים. אלה החיים, נמשיך לחשוב על המשחק הבא. יש פה שחקנים שמשחקים יום אחרי יום, זה מאוד מאוד קשה וצריכים מנוחה. היום הם קיבלו אותה, ואני בטוח שהם מוכנים למשחק הבא".