אוחיון: "סוף סוף רגע של נחת בשנה כל כך קשה"

דווין סמית': "הרגשה נהדרת. ברגע שהחלטתי שאני משחק, לא הייתה דרך חזרה. נתתי כל מה שאני יכול. קשה לשבת בצד ולראות את החברים הולכים לקרב, ולא לקחת חלק. זה תמיד מתוק לקחת תואר, הייתה תקופה קשה, אבל הראינו אופי הערב. עכשיו צריך להתרכז בליגה ולנסות לקחת אליפות"

יוגב אוחיון: "גביע מתוק מאוד. אחרי שנה כל כך קשה והרבה ימים ללא שינה והרגשה מאוד רעה, סוף סוף רגע של נחת לנו, לאוהדים ולהנהלה. זה משהו שיכול לתת לנו פוש גדול מאוד לקראת המשך העונה. כולם נתנו את כל הנשמה על המגרש. כולנו רצינו לקחת את הגביע הזה. אני שמח בשביל כל החבר'ה. עבדנו מאוד קשה בשביל התואר הזה".

גל מקל: "זה משהו שאתה עובד בשבילו כל הזמן. היו 10 ימים לא כיפיים לפני השבוע הזה, ואני מקווה שזה תואר ראשון מני רבים. הגביע הזה ייתן לנו קודם כל שקט. ייקח לנו עוד זמן להתחבר, אבל יהיה יותר רגוע ושקט.

"כשאתה מגיע למדינה שלך הרבה יותר קל להתאקלם מהרף בטח ובטח עם שחקנים ששיחקת איתם ויש לך איתם הבנה עיוורת. קיבלו אותי הכי יפה וטוב, ואני מאוד שמח שהנחיתה שלי במכבי הייתה רכה.

"עם טיילור יש לי חיבור טוב, יוגב חוזר מפציעה ובחצי גמר הוא היה מדהים. נעבוד על החיבור הזה. התפקיד העיקרי שלי הוא לעשות את החבר'ה לידי יותר טובים, ואם אני גם משיג מספרים על הדרך – מה טוב. כשסמית בריא זה הבדל של שמיים וארץ. הוא מחבר ומדביק את כל העסק. נתקדם כקבוצה ככל שהזמן יעבור".