אופיר לביא: אנחנו משתפרות ממשחק למשחק

אחרי שני ניצחונות מרשימים על אירלנד ובריטניה והפסד בערב הפתיחה לקרואטיה, זוכה היום נבחרת העתודה נשים שלנו ליום חופשי באילת שיוקדש מצד אחד למנוחה ומצד שני להיכרות עם שתי הנבחרות הבאות בתור, מחר רומניה וביום חמישי בלארוס, במה שצפוי להיות המשחק שיכריע את העלייה לחצי הגמר. בינתיים כולם בנבחרת מרוצים מהשיפור ממשחק למשחק כפי שסיפרה הרכזת אופיר לביא: "קודם כל אנחנו נראות יותר טוב ממשחק למשחק וזה חשוב. היו שלושה ימים לא קלים אבל זו רק ההתחלה של המשימה שלנו. יש יום חופש וביומיים הבאים נרצה להשלים את המשימה ולעלות בין שתי הראשונות מהבית לחצי הגמר, זו המטרה שהצבנו לעצמנו".

ממה את מרוצה וממה פחות?
"אני חושבת ששיחקנו במשמעת טאקטית גבוהה, עשינו מה ששירה רצתה וזה לגרום ליריבות לקלוע מתחת לממוצע שלהן. מצד שני בשני המשחקים האחרונם הצלחנו להתעלות גם מבחינה התקפית וזו הדרך להצליח ולנצח משחקים".
לביא מדורגת במקום השני באליפות כולה באסיסטים עם 5 למשחק ולקראת שני המשחקים האחרונים בבית המוקדם סיפרה: "את רומניה פגשנו גם פעמיים בהכנה. זו קבוצה טובה, אבל לא קבוצה שלא נוכל להתמודד איתה. צריך לשחקן באגרסיביות, לשחק מה, לשטוף את המגרש ובעיקר לסגור חזק לריבאונד כי תמיד יש לנו בעיה של גובה ונחיתות בריבאונד. את בלארוס אני פחות מכירה בינתיים, אבל לפי התוצאות ברור שהם נבחרת חזקה אבל גם אותן נגיע כדי לנצחו לעמוד במשימה שלנו. אנחנו מאוד נהנות לשחק יחד וחברות מאוד טובות מחוץ למגרש וזה מפתח גדול מאוד להצלחה של נבחרת".