אחרי יומיים, קופרברג מוביל את האליפות באחוזים מהשדה. ביום שלישי תקבע היריבה בהצלבה

אחרי שני ימי משחקים באליפות אירופה עד גיל 20 בהלסינקי, ישראל היא אחת משלוש הנבחרות שעדיין לא הפסידו, יחד עם טורקיה הזוכה במדליית הארד מלפני שנה והזהב מלפני שנתיים וצ'כיה המפתיעה.
תמונת המצב ברורה. ניצחון של הנבחרת מחר על ספרד, יבטיח לה את המקום הראשון ומשחק נוח בהצלבה נגד הונגריה שהפסידה את שני המשחקים הראשונים שלה באליפות בהפרש כולל של 107 נקודות.
הנבחרת תשחק מחר בשעה 20:45 נגד ספרד והיא כבר תדע את התוצאה בין פינלנד לצרפת. ניצחון צרפתי והנבחרת שלנו תסיים לפחות במקום השני גם אם תפסיד לספרד. ניצחון פיני והנבחרת תוכל להפסיד בעד 4 הפרש ובכל זאת לסיים במקום הראשון. לעומת זאת הפסד ביותר מ-17 הפרש יוריד אותה למקום השלישי.
בבית המקביל התמונה ברורה. טורקיה תסיים ראשונה והנבחרת שלנו כבר נמנעה ממפגש איתה. המקום השני יוכרע במשחק בין גרמניה לליטא שיתקיים מחר בשעה 14:00.
אחרי שני ימי משחקים הנבחרת שלנו במקום השני בקליעת נקודות עם ממוצע של 83.5 אחרי ליטא שקלעה 128 נגד הונגריה החלשה.
הנבחרת שלישית באחוזים מהשדה עם 48.1, מקדימות אותה טורקיה וליטא.
דניאל קופרברג הסנטר של הנבחרת, מוביל את כל 192 השחקנים באליפות באחוזים מהשדה עם 71.4 אחוזים ובסך 15 מ-21. קופרברג שלישי באליפות במדד האיכות עם 21. בממוצע, תמיר בלאט שביעי בקטגוריה הזו.
בלאט שלישי באליפות באסיסטים עם 7.5 לערב ושביעי בנקודות עם 18 בממוצע.
צוף בן משה הוא בלי ספק ההפתעה היפה של הנבחרת עד כה. מי שלא היה חלק מנבחרות הצעירות הקודמות של ישראל, הפך לשחקן חמישייה, שלישי בדקות בנבחרת עם 24.8, אחרי בלאט והקפטן אור לאומי, קולע בממוצע 7.5 נקודות (חמישי בנבחרת) ומוביל את הנבחרת בחטיפות עם 1.5 (כמו לאומי).