אייזנברג: "יהיה ערב מעניין לחובבי הכדורסל הישראלי"

לקראת גמר גביע המדינה ווינר סל לנשים שיתקיים מחר (חמישי) בשעה 19:40 בין מכבי רמת חן לאליצור חולון, נערכה הערב מסיבת העיתונאים החגיגית באולם ברמלה, שם גם יערך המשחק.

מאמן אליצור חולון, רועי אייזנברג אמר: "כל מי שמתעסק בספורט צריך להאמין, גם אם הסיכויים נמוכים. היו לנו שני מפגשים עם רמת חן השנה, בשניהם היתה רמה גבוהה, יש לנו את היכולות בערב נתון לעשות את זה ואני מקווה שזה מה שיקרה. להגיד שזה תלוי בנו? רמת חן קבוצה מצוינת שהוכיחה את עצמה. אם נתחיל להסתכל על מה שקרה להן בחצי הגמר שם אנחנו ניפול".
 
"תמיד עם רמת חן חסר לנו הגרוש ללירה כדי לנצח ואין מתאים יותר מגמר גביע. אנחנו באים עם בטחון, תקופה טובה ומומנטום, משתדלים להתרכז בדברים שלנו ולתקן דברים שקרו בשני המפגשים הקודמים עם רמת חן. לא יהיה פשוט, יש להם כלים התקפיים רבים, זה עניין של אנרגיות, מי שיהיה ראשון לכל כדור. בסופו של דבר ההרגשה שלי היא שיהיה עוד ערב מעניין לחובבי הכדורסל".
 
"אנחנו שמחים להיות פה, עשינו אפגרייד השנה גם בליגה וגם בגביע, זכיה בגביע אחרי 19 שנה זה משהו מיוחד. בפעם האחרונה שחולון זכו אני עוד הייתי חייל. אנחנו מאד רוצים את זה. יש לנו הרגשה טובה, הבנות מרגישות שהתחברנו בדיוק בזמן הנכון, צריך לשמר את היכולת הטובה לעוד חודש וחצי. נצטרך להיות מאד טובים עם מינימום טעויות כדי לנצח. מה שעשינו מול רמה"ש בחצי הגמר לא יספיק".
 
"יש מעט מאד שחקניות כיום כמו שהיתה שירה העליון שהיתה שחקנית טובה שכל מאמן רוצה בקבוצה שלה. היא מאמנת לא פחות טובה משחקנית. אם היית אומרת לי לפני כמה שנים שזו תהיה הסיטואציה עכשיו לא הייתי מאמין".

tel aviv

 
מאמנת רמת חן, שירה העליון: "המשחק מול פ"ת נתן לנו סטירת לחי קטנה, לא באנו מוכנות מספיק מנטלית. פן המשחק הוא מנטליות במיוחד במשחקי גביע, לא תמיד הקבוצה הטובה היא המנצחת. היה לנו מזל שניצחנו אחרי משחק לא טוב, אבל זה שידענו לנצח משחק כזה גורם לי לחוש יותר בטחון. מחר משחק פתוח, אני לא חושבת שיש פייבוריטית, חולון קבוצה מסוכנת ורועי מאמן מנוסה שלקח אליפות, עם סגל טוב. לגביע חוקים משלו".
 
"לי ולרועי היה חיבור טוב, הוא לא סתם אימן אותי 4 שנים. למדתי ממנו הרבה דברים, יש לו אנרגיה ותשוקה, הוא מאמן של שחקנים ומסתדר עם כולן. הוא רק נראה צעיר אבל יש לו הרבה נסיון כך שהאתגר הופך ליותר מעניין".
 
"יש לנו יריבה לא פשוטה בצד השני אבל אנחנו צריכות לשחק טוב יותר מאשר בחצי הגמר ואני מקווה שכך יהיה. אני מקווה שהשופטים מספיק בכירים מאשר שלא יושפעו מכלום ואני סומכת עליהם שיעשו את העבודה הכי טוב שהוא יכול. אנחנו נשתדל לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולות".
 
"במשחקי גביע ברמה העקרונית אין פייבוריטית, ולראיה התוצאות האחרונות. הרצליה יצאה מהמפעל, אשדוד הודחה ע"י חולון. אין משמעות למיקומים. באות לשחק 40 דקות, המשחק הוא 50-50 והקבוצה שתעשה פחות טעויות במאני טיים היא זו שתנצח. אנחנו מאד מחוברות, משחקות אחת בשביל השניה, יש לנו מרקם קבוצתי גם ברמה האנושית, אני מאמינה שיהיה בסדר".
 
קפטנית אליצור חולון, אורטל אורן: "כל משחק זה משחק חדש, אין ספק שרמת חן פייבוריטיות, הן מקום ראשון בליגה. נכון שפ"ת נתנו להם פייט לא פשוט וזה מה שננסה לעשות אבל כרגע על הנייר הן עדיפות".
 
קפטנית רמת חן, שירן צעירי: "שיחקנו מול חולון השנה פעמיים והיו משחקים צמודים וטובים. חולון קבוצה מאומנת ומצוינת ולכל קבוצה יש יתרונות וחסרונות. גביע זה מי רוצה יותר ופחות כדורסל, הכנה מנטלית מאד חזקה".
tel aviv
tel aviv