איילת – הפנים שעל הלוגו של אליפות אירופה לעתודה נשים באילת

בעוד 79 ימים, ב-8 ביולי, תפתח באילת אליפות אירופה לנשים עד גיל 20 דרג ב' באילת.
זו הפעם השנייה שישראל מארחת אליפות מסוג זה בעיר אילת ולקראת המשחקים עוצבה דמותה של איילת – הפנים של לוגו המשחקים עם הספרה 17 על גופיית המשחק שלה, לציין את שנת הטורניר 2017.
בטורניר ישתתפו 12 נבחרות ששובצו לשני בתים. בבית א' ישחקו גרמניה, איסלנד, סלובקיה, צ'כיה, יוון ואוקראינה ובבית ב' תפגוש נבחרת ישראל אותה תאמן שירה העליון את רומניה, אירלנד, קרואטיה, בריטניה ובלארוס.
בחודשים האחרונים טורחים אנשי האגף המקצועי נשים יחד עם אנשי עיריית אילת בהכנות לטורניר ואירוח כל הנבחרות, השופטים ונציגי פיב"א בעיר. המשחקים יתקיימו מדי יום בשני אולמות, אולם אלון ואולם בגין בו ישוחק הבית בהשתתפות נבחרת ישראל.
נבחרת ישראל שהעמידה לעצמה מטרה לסיים בין 3 הראשונות בטורניר ולהעפיל לדרג א', תשחק מדי ערב בשעה 18:15 במטרה להביא קהל גדול למשחקיה כולל תיירים ישראלים שישהו באותה תקופה בעיר ויובאו מבתי המלון השונים.

יעקב מלכה מנהל אגף הספורט בעיריית "אילת: אילתים אוהבים לארח והעיר אילת שמחה כמו תמיד לארח טורניר בינלאומי כמיטב המסורת. העיר אילת מקדמת בברכה את הכדורסלניות שמגיעות מכל רחבי אירופה. אילת היא עיר התיירות והנופש של ישראל ותעשה הכול שהטורניר יצליח".
טל נתן המנהל המקצועי של אגף הנשים באיגוד הכדורסל הוסיף: "השילוב של כדורסל והעיר אילת הוא שילוב מנצח. אני בטוח ששחקניות הנבחרת יחד עם הצוות המקצועי ייצגו את איגוד הכדורסל ומדינת ישראל על הצד הטוב ביותר ובמהלך האליפות נוכל לראות את דור עתיד המוכשר של כדורסל הנשים בישראל.”