אין חדש בצמרת הארצית: הפועל חיפה ואליצור רמלה ממשיכות לנצח

 

המחזור ה-15 בארצית התנהל בסימן נצחונות של קבוצות הצמרת בשני המחוזות. בצפון רשמה הפועל חיפה ניצחון 15 העונה, ושמרה על המאזן המושלם שלה. בדרום ניצחה המוליכה אליצור רמלה, וגם שתי הדולקות אחריה, בת ים ורחובות, סיימו את המחזור עם נצחונות.

צפון

הדרבי בין המוליכה הפועל חיפה להפועל נשר היה מותח וצמוד, והמארחים הוליכו במחצית ובסיום הרבע השלישי בהפרש 3 נקודות. ברבע האחרון נתנו האדומים גז, והצליחו להפוך את הקערה ולנצח, 80-85.

שקד שוהם, מאמן חיפה: "משחק רע מאוד שלנו בכל האספקטים. מנגד, נשר שיחקה מצוין וקלעה באחוזים גבוהים. לשמחתי, בסוף ידענו לעשות את הפעולות הנכונות כדי להביא את הניצחון".

בשאר המשחקים בצפון עמק יזרעאל עם ניצחון 10 העונה גברה על מ.ס. צפת, 65-78. במשחק צמוד הפתיעה אליצור כוכב יאיר מהתחתית את מכבי חדרה וניצחה 79-80. עמק חפר לא נתקלה בקשיים מיוחדים מול חוף השרון החלשה והביסה אותה 59-94. הפועל עכו נזקקה להארכה כדי לגבור על אקדמיית וינגייט, 86-91.

דרום

המוליכה אליצור רמלה יצאה למשחק חוץ באילות, והצליחה לדלג על פני משוכה נוספת בדרך לשמירה על המקום הראשון, 74-85.

השנייה בטבלה, מכבי בת ים, לא ליקקה דבש במשחק הביתי מול מעלה אדומים, אבל הצליחה לנצח בסופו של דבר, 71-83. מאמן בת ים, דרור בריגר: "רוב המשחק היה בקצב טוב מבחינתנו. ההגנה הייתה טובה וכולם היו שותפים למאמץ הקבוצתי. רבע שלישי טוב שלנו עם בריחה ל-18 הפרש עד אמצע הרבע הרביעי, סגר עניין ואחר כך יכולנו לשלב שחקנים עד הסיום".

השלישית, מכבי רחובות, שמרה גם היא על קשר עין עם שתי המובילות אחרי שהצליחה לנצח בחוץ בפיניש דרמטי את הפועל לוד 64-66.

מכבי פ"ת העפילה למקום הרביעי על חשבונה של לוד לאחר שניצחה בחוץ את גבעת שמואל 62-69.