אליפות הגליל "אלטשולר שחם" הבינלאומית בכדורסל 3X3 – 2 באפריל 2016

איגוד הכדורסל ממשיך לקדם את הכדורסל בפריפריה. גם השנה יתמוך האיגוד באליפות הבינלאומית לכדורסל 3X3 שתתקיים בגליל העליון. אליפות הגליל אלטשולר שחם, מאורגנת על ידי "האריה השואג", שמטרתו היא לעשות גליל טוב יותר. האליפות מושכת אליה שחקנים ושחקניות מכל שכבות הגיל ומכל הארץ, תתקיים השנה ביום שבת ה-2.4.15 במתחם הכדורסל המפואר בכפר-בלום.

השנה יש אפשרות למשתתפי האליפות להגיע לגליל יום קודם ולהשתתף כקבוצה בתחרות קליעות עם שחקני הפועל גליל עליון ועם שחקני נבחרת העתודה של ישראל במהלך משחק אימון שיקיימו הקבוצה והנבחרת והכניסה אליו תהיה ללא עלות.

באירוע הענק הזה, לצד אליפות הכדורסל 3X3, יתקיימו משחקי כדורגל לילדים, תערך אליפות פנדלים 3X3 לילדים, יופיעו להקות מקומיות בהופעות חיות, וכמובן שהקהל הרחב יוכל גם ליהנות ממגוון רחב של דוכנים.

כל קבוצה באליפות תשחק במינימום 3 משחקים, כך ששווה בהחלט לעשות את הדרך לגליל וליהנות גם מאווירת כדורסל נהדרת וגם מהפריחה, מהצמחיה ומהזרימה בנחלים שיודע הגליל להציע לכולנו.

ענף הכדורסל 3×3 הינו ענף ספורט צומח, שזוכה לחשיפה בינלאומית רבה, וייכלל במשחקים האולימפיים בשנת 2020. איגוד הכדורסל מקדם את הכדורסל 3X3 במגוון דרכים ובכל הארץ. חשוב לדעת שהמשתתפים באליפות בגליל ירשמו בפיב"א כשחקנים מוכרים ויקבלו ניקוד בעבור הישגיהם.

קטגוריית האליפות מתחילות מכיתות ג'-ד' ועד בוגרים, כאשר אחת הקטגוריות המעניינות היא קטגוריות העסקים, שמאפשרת לבתי עסק גם לצ'פר את העובדים מצד אחד וגם לעזור ל"אריה השואג" שמארגן את האליפות לכסות את העלויות הגבוהות של האירוע.

לפרטים והרשמה:
גלי כץ: 050-6716297
מייל: contact@hapoelgalilelion.co.il
אתר: http://hapoelgalilelion.co.il/sb