אלי רבי: "הרעב של הבנות להצליח זה משהו שלא נתקלתי בו בעבר"; יערה יצחקי: "אין יותר כיף מלשחק מול הקהל הביתי"

ערב המשחק מחר של נבחרת הנשים מול נבחרת שבדיה בהיכל שלמה, התקיימה היום מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות מאמן הנבחרת אלי רבי והקפטנית החדשה יערה יצחקי. 

המשחק מחר (חמישי) יחל בשעה 19:00 כאשר כרטיס כניסה יעלה 10 שקלים בקופות ההיכל. יותר מ-1400 צופים הבטיחו את מקומם במשחק כולל בני נוער מעוטף עזה שיגיעו. המשחק ישודר בערוץ ספורט5+.

מאמן הנבחרת אלי רבי אמר: "במסגרת התנאים שכל הנבחרות שמשתתפות בטורניר זכו להן, אז גם אנחנו עשינו הכנה של 8 ימים, הצלחתי להעביר את כל החומר שרציתי להעביר. הבנות נמצאות בכושר לא רע, לצערי אנחנו לא אחרי חמישה מחזורים מה שהיה גורם לשחקניות להגיע בכושר משחק טוב יותר אבל זו המציאות. אנחנו לא משתמשים בתירוצים, אנחנו מגיעים מתוך רצון לעשות את הכי טוב שאפשר. לא יצא לנו לבחון את עצמנו פעם אחת בצורה רצינית, אבל אני מאמין גדול בשחקניות. יש פה רוח נהדרת, יש פה שחקניות הרבה לפני השיא ואני צופה להן עתיד ורוד".

"כספורטאי וכאחד שנמצא למעלה ל-30 שנה בתחום, אני תחרותי. בנבחרת בוגרת אי אפשר לדבר על בנייה של נבחרת, כי יש ממנה ציפיות. כשזה המצב ואנחנו מתחרים על הגעה לאליפות אירופה, אז ננסה להגיע לשם. לא ננוח ולא נסתפק בשום דבר אחר מעבר לזה, אם זה לא יצליח, נחשוב מה לעשות כדי להתקדם".

"רמת הרעב של הבנות להצליח זה משהו שלא נתקלתי בשום מקום בו עבדתי עד היום, ואת זה אני לוקח למשחק מחר. הבנות שיחקו ביחד בנבחרות הצעירות, יש רעב, יש תשוקה, יש רצון ויש חברות. אני מקווה שגם אני אגיע בכושר מחר".

"כשהבנות מגיעות למגרש הן רוצות ללמוד ורוצות להצליח. לא מעט פעמים הרגשתי שאני מדבר לקיר כמאמן, אבל דווקא בנבחרת הזו אני מרגיש דריכות יתר, יש סקרנות ורצון להקשיב, הן מאוד רוצות להצליח, הן רוצות לקבל את ההכרה על השנים שהן השקיעו. כשאלו תנאי הפתיחה של מאמן אז אתה מגיע עם הרבה יותר כיף לעבוד. יש צוות מצוין שמאוד ותיק בענף".

הקפטנית יערה יצחקי: "שבדיה נבחרת חזקה והם סיימו במקום השישי באליפות האחרונה, אבל גם אנחנו ונעשה הכל כדי לנצח ואני מאמינה שיהיה בסדר".

"היחס לכדורסל נשים הוא בטח לא כמו לכדורסל גברים, אבל התחלנו משהו יפה, גם הנבחרת הצעירה הזו זה יקפיץ את היחס והחשיפה בארץ. אני מאמינה שיש פה מה לתת ומה לראות והמשחק הזה יקפיץ אותנו למעלה".

"אין דבר כיף יותר לשחק מול הקהל הביתי וכל שחקנית רוצה לשחק מול הקהל הביתי, אני מאמינה שזה יעזור ושיגיעו הרבה צופים".