ארצית: המוליכות הפועל חיפה ואליצור רמלה ממשיכות לנצח

 

משחקי המחזור ה-14 בליגה הארצית נערכו אמש (ראשון בערב), ושתי המוליכות בשני המחוזות – הפועל חיפה ואליצור רמלה – רשמו נצחונות והן ממשיכות להוביל את הליגה.

צפון

המוליכה מחיפה לא נתקלה בקשיים מיוחדים במשחק מול אקדמיית וינגייט וגברה עליה 70-90. חיפה ממשיכה לשמור על מאזן ליגה מושלם של 14 נצחונות ואפס הפסדים, ותנסה לרשום ניצחון 15 העונה בשבוע הבא בדרבי חוץ מול הפועל נשר. המארחים מצידם יגיעו למפגש מול הבלתי מנוצחים של שקד שוהם אחרי ניצחון בחוץ מול האחרונה בטבלה, חוף השרון, 72-79. מאמן חיפה, שקד שוהם: "המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. אחרי רבע וחצי כבר פתחנו פער של למעלה מ-20 נקודות. החבר'ה מוינגייט הם פייטרים והמשיכו להילחם. ההפרש עלה וירד לסירוגין, עד שנגמר כמו שנגמר".

השנייה בטבלה, בית"ר כפר יונה, גברה במשחק צמוד על אליצור כוכב יאיר, 75-79. חניכיו של דן ג'י ממשיכים לשמור על קשר עין עם הפועל חיפה, עם מאזן של 12 נצחונות ו-2 הפסדים.

בשאר המשחקים עמק חפר הפתיעה בניצחון חוץ על מ.ס. צפת 79-85. קרית מוצקין לא התקשתה מול לב השרון וניצחה 56-79.

דרום

החבורה של אבי סוכר הגיעה מוכנה למפגש מול קרית אונו, וצלחה אותו ללא קשיים מיוחדים, 62-86. רמלה ממשיכה להוביל את הטבלה עם 12 נצחונות והפסד בודד. מאמן רמלה, אבי סוכר: "הגענו בלי אלכס צ'רנוביץ' ועומר וינטר הפצועים. ידענו שזה משחק שהוא מוקש ושקרית אונו קבוצה שלא נשברת. החבר'ה הגיעו מוכנים ובהנהגת קורי קאר וסנטלי ברנדי הבלתי נגמרים, נתנו משחק טוב וקבוצתי. יישמנו את כל מה שעבדנו עליו באימונים במהלך השבוע. אני שמח מאוד שניצחנו, והראש כבר במשחק הבא, משחק חוץ לא פשוט באילות".

מכבי בת ים, השנייה בטבלה, תתארח מחר בבאר טוביה, ותנסה להיצמד לרמלה. הצלע השלישית בצמרת, מכבי רחובות, רשמה ניצחון 10 העונה כשגברה על חבל אילות 63-72. מכבי פ"ת גברה על מכבי שוהם, 80-85, והתייצבה במקום הרביעי בטבלה. צמודה אליה הפועל לוד שגברה על מעלה אדומים בחוץ 64-70. האחרונה בטבלה, מכבי תל כביר, רשמה הפסד 12 העונה, כשנוצחה בבית על ידי גבעת שמואל 83-75.