ארצית: רמלה ניצחה ברחובות; ניצחון 11 להפועל חיפה

 

בצפון אין חדש כאשר הפועל חיפה ממשיכה את הדהירה שלה ורושמת ניצחון 11 העונה ב-11 משחקים. בדרום בקרב הצמרת בין שנערך ברחובות בין  המקומיים לאליצור רמלה, היו אלה הרמלאים שניצחו ונותרו בפסגה במאזן של 9 נצחונות והפסד בודד לצידה של מכבי בת ים שניצחה בגבעת שמואל וגם לה מאזן זהה.

בקרב הצמרת בדרום הצליחה אליצור רמלה לגבור בחוץ על מכבי רחובות, להנחיל לה הפסד שלישי העונה ולהרחיק אותה לפחות באופן זמני ממאבקי הצמרת. החבורה של אבי סוכר שוב הוכיחה אופי, וניצחה אחרי קרב צמוד, 72-75. מאמן רמלה, אבי סוכר: "כל השבוע ראינו ולמדנו את רחובות. השחקנים שלי הגיעו נחושים ומפוקסים. אישית, נהניתי מאוד ממשחק טוב של שתי הקבוצות עם קהל מצוין ואווירה נהדרת, ועל זה מגיע שאפו לרחובות. ברגעים המכריעים קורי, סנטלי ובדלוב הוכיחו שוב שהניסיון לא פחות חשוב מהכישרון והגיל, והביאו לנו ניצחון חשו בהנהגת עומר אל על ועומר וינטר, הרכזים שלנו".

המוליכה מכבי בת ים לא התקשתה יותר מדי בגבעת שמואל, הציגה שוב את הגנת הברזל שלה, עצרה את המארחים על 56 נקודות בלבד וניצחה 56-71.

בשאר המשחקים בדרום מכבי פ"ת ניצחה בבית את חבל אילות 70-76, קרית אונו ניצחה בבאר טוביה לאחר הארכה 69-79, מכבי שוהם גברה בביתה על הפועל לוד 77-80.

במחוז הצפוני ממשיכה המוליכה הפועל חיפה בריצה שלה ללאומית, ולאחר שבשבוע שעבר נתקלה בקשיים ונזקקה למאמץ על מנת לחלוף על פני חדרה, השבוע היא טיאטאה בקלות את צפת 57-76. בתחילת הרבע השני כבר הוליכו חניכיו של שקד שוהם בהפרש של 19 נקודות, 10-29, ומשם זה כבר היה סוג של גארבג'-טיים עד הסיום. מאמן חיפה שקד שוהם: "פתחתנו חזק מאוד, ונטלנו את ההובלה מההתחלה. לזכותה של צפת ייאמר שהיא לא הרימה ידיים, וניסתה לחזור למשחק. בחצי השני התנהל משחק מאוד אגרסיבי, ואני שמח שהצלחנו לשמור על היתרון מהפתיחה ולעבור משוכה נוספת בדרך אל המטרה".

בשאר המשחקים בצפון עמק יזרעאל רשמה ניצחון שמיני העונה כשגברה על כוכב יאיר 69-81, הפועל עכו עם ניצחון שביעי לאחר שניצחה את מכבי חדרה 69-84, מוצקין הפתיעה וניצחה בחוץ את נשר 64-69, בקרב תחתית גברה עמק חפר על לב השרון 56-74.