ביום ראשון הגרלת שמינית גמר גביע המדינה לגברים. שינוי במבנה הגביע לנשים

הגרלת שמינית גמר גביע המדינה תתקיים ביום ראשון הקרוב 5.11 בשעה 12:00 במשרדי איגוד הכדורסל. נכון לעכשיו הבטיחו את מקומן בשמינית הגמר 15 קבוצות והקבוצה ה-16 והאחרונה תקבע אחרי ההגרלה במשחק שיערך ב-30.11 בין מכבי קרית גת לבני הרצליה.

שאר הקבוצות שכבר עלו לשלב הזה: מכבי ת"א, הפועל ירושלים, מכבי חיפה, הפועל באר שבע, עירוני נהריה, הפועל ת"א, הפועל חולון, מכבי אשדוד, מכבי ראשל"צ, הפועל אילת, עירוני נס ציונה, מכבי רעננה, מכבי רחובות, הפועל ר"ג\גבעתיים, מכבי הוד השרון.

על פי תקנון הגביע כל מפגש בו ישחקו קבוצה מליגת העל נגד קבוצה מהליגה הלאומית, הקבוצה מליגת המשנה תארח את המשחקים.

משחקי שמינית הגמר יערכו ביום ראשון 24.12, רבע הגמר, 31.12, חצי הגמר 12.2, גמר 15.2. משחקי חצי הגמר והגמר יערכו השנה בהיכל מנורה מבטחים בת"א.

שינוי בגביע הנשים

לאחרונה קיבלה ועדת הארגון של איגוד הכדורסל, החלטה לשינוי מבני בגביע המדינה לנשים וזאת במטרה להגדיל את העניין. אחרי שיקבעו העולות לחצי הגמר, יתקיים באיגוד מפגש בין העולות והן יוזמנו להציע את אולמן הביתי כמארח את המשחקים. במידה ויותר מקבוצה אחת תציע את אולמה ובמידה ויותר מאולם אחד יעמוד בקריטריונים בסיסיים, תתקיים הגרלה. גם באירועים של פיב"א כמו  הצ'ימפיוס ליג או היורוליג לנשים, אחת מארבע העולות לחצי הגמר מארחת את המשחקים והם אינם מתקיימים יותר באולמות נטרליים.