בית הלחמי: "יש פה חבורת שחקנים עם אופי מדהים"; בריסקר: "אנחנו רוקדים על המגרש"

מיד אחרי הניצחון הגדול על נבחרת צרפת שהבטיח את ההעפלה של נבחרת ישראל לגמר אליפות אירופה התייחס המאמן אריאל בית הלחמי להישג הגדול של שחקניו ואמר: "יש פה חבורה של שחקנים עם אופי מדהים, זה פשוט מטורף. הם מגלים בגרות ומנטליות אחרת. יש לנו שחקנים עם ראש חזק, מבחינה מנטלית אנחנו שם. מגיע להם כל הכבוד, אבל מחר זה ה-משחק. הלוואי שנשחק נגד גרמניה. הפסדנו לה במשחק הראשון בטורניר וזה היה כואב, אבל לפעמים כשקורה משהו רע, אפשר להפוך אותו למשהו טוב וזה מה שעשינו".

בית הלחמי הוסיף: "אנחנו לא נופלים מאף נבחרת. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים ובדרך שלנו יודעים לנטרל את הגודל והאתלטיות של היריבות. כשאתה רוצה מאוד אתה יכול להופיע יום אחרי יום בצורה כזו. אני מאוד שמח שהשחקנים הופיעו ככה, זה מעורר השראה".

מייקל בריסקר: "מדהים, שיחקנו כמו קבוצה, אנחנו משפחה. אנחנו רוקדים על המגרש ומקווים להביא את זה לגמר. ההגנה שלנו זה מה שמאפיין אותנו, אריאל דחף אותנו באימונים, אנחנו דוחפים את עצמנו כל יום, ואלה התוצאות".

גיל בני: "גמר אירופי שני, הרגשה מטורפת. אני מאמין מההתחלה, אבל אני לא מאמין שככה זה ייראה. הלוואי שגם המשחק הבא ייראה ככה. זה ממש לא קל כמו שזה נראה, אנחנו מהתחלה פותחים בטירוף, רוצים את זה יותר מהקבוצה השנייה, חושב שזה עושה את ההבדל. לא רוצה לנחס, אבל אנחנו שווים זהב".