בית הלחמי ממשיך בעתודה, אהרוני בנוער, דמיציאן בקדטים

הועדה המקצועית בראשות עמוס פרישמן, אישרה היום את מינויי המאמנים והצוותים לכל נבחרות ישראל הצעירות.
את נבחרת העתודה, אלופת אירופה, יוביל גם לאליפות שתתקיים בקיץ בקרוב בארץ אריאל בית הלחמי יחד עם הצוות שעבד איתו בקיץ שעבר, עוזרי המאמן שרון אברהמי ויאב שמיר, יחד עם מאמן הכושר רימון יבזורי והמנהל חזי הוכמן. חלק ניכר משחקני הנבחרת הזו כבר מתאמנים יחד בפרויקט מורים\חיילים ובהמשך יצטרפו אליהם שחקנים נוספים.
את נבחרת הנוער יאמן אורן אהרוני, עוזריו יהיו אלון שטיין, בעבר שחקן כל הנבחרות הצעירות של ישראל ועוזר מאמן הנבחרת הבוגרת ואיתי ירושלמי. מאמן הכושר יהיה ג'ורדן סעדה ומנהל הנבחרת אסי שלם. נבחרת הנוער תתחיל להתאמן במהלך חופשת חנוכה ולאחר סיום ליגת העל של בתי הספר תגביר את פעילותה.
מאמן הקדטים הוא ברק דמיציאן. עוזריו יהיו עמית בן דוד, גם הוא שחקן עבר ובוגר הנבחרות הצעירות של ישראל ואדיר אמר. מאמן הכושר יובל טבת ומנהל הנבחרת ספי צוק. נבחרת הקדטים כבר החלה להתאמן בסופי השבוע. ברק דמיציאן יאמן גם את הנבחרת עד גיל 15 ועוזריו שם יהיו ברק לדרר ויניב פילו. מנהל הנבחרת ישי משה.
עדי עמוס יאמן את נבחרת ישראל עד גיל 14 ועוזריו יהיו גולן יבלנוסקי ויואב שנקמן. מאמן הכושר ירון גינקין ומנהל הנבחרת רמי איווניר.
איגוד הכדורסל מפעיל גם 5 מרכזי מצוינות במרכז יאמנו איתי ירושלמי ושחף תור, בצפון מייקל קרפ וניב שניידמן, בבאר שבע יניב רבינס ועמית רשף, בשרון איתי לוי ודור ברנר, בשפלה מתן פיטרו ואלעד בן צור. באיגוד יעבדו גם שני מאמני יכולת אישית ליאור רובינשטיין ויוגב ברדוגו.