בראשון: גלבוע\גליל תנסה להפתיע שוב את מכבי ת"א

מחר יתקיימו עוד 3 משחקים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה ווינר, שני מפגשים בין קבוצות הלאומית לקבוצות ליגת העל ועוד מפגש בין מכבי ת,א לגלבוע\גליל

הפועל באר שבע – מכבי ראשל"צ
שעה: 19:05
שידור: משולב בספורט 5
אולם: הקונכייה
שופטים: גיא שמואלי יוחאי שולמן גיל גורדון
באר שבע בחמישיית הצמרת של הלאומית לכולן מאזן 4-6. ראשל"צ במאזן זהה מקום 4. באר שבע מגיעה אחרי הפסד להפועל ר"ג\גבעתיים בבית 70-65 ובינתיים הקונכייה לא מתגלה כמבצר של ממש עם מאזן 3-3. ראשל"צ באה אחרי ניצחון חוץ חשוב על מכבי חיפה ברוממה 68-73 ואחריו הפסד לא נעים ברומניה במסגרת האירופית. באר שבע עם צמד זרים שידע ימים יפים בליגת העל ג'ייסון ויליאמס וג'ף אלן, היא במפתיע מקום לפני אחרון התקפית בליגת המשנה עם 73.3 נקודות למשחק. בצד ההגנתי טובה בהרבה 72.6 הטוב בליגה. ראשל"צ משחקת בליגה עם 4 זרים כולל מאליק ווינס שהרשים בחיפה עם 25 נקודות ולא משחק באירופה.

אליצור קרית אתא – מכבי חיפה
שעה: 19:25
שידור: משולב בספורט 5
אולם: רמז 11 קרית אתא
שופטים: עופר מנהיים אלעד ליבוביץ אלכס נפתלי
אתא שביעית בלאומית במאזן5-5, אבל במאזן שלילי בבית 3-2. חיפה רק מקום 10 בליגת העל עם 7-3. חיפה שחררה את הסנטר ג'אריד פיימוס ומחר תחסר גם את הפורוורד הפתו עווילי וורקמן. לעות זאת ג'ון דיברתלומאו חזר וגם הצעיר דניאל קופרברג, כך שלרשותו של עופר רחימי עומד סגל עמוק מספיק. אתא מגיעה אחרי הפסד לחיפאית השנייה הפועל בבית 95-81, אבל יש לה לפחו זר אחד ברמה של ליגת העל סירדומיניק פינטר עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק. גם דאליס ג'וינר יראה שהוא מתאים לרמה הזו וכך גם ירין איינהורן ונועם מטלון.

מכבי ת"א – הפועל גלבוע\גליל
שעה: 21:05
שידור: ספורט 5
אולם: מנורה מבטחים
שופטים: דוד רומנו אייל פוהורילס ליאור ביניש
ליאור ליובין הוא חלק מההיסטוריה של גלבוע\גליל ומחר גם לו מצפה חתיכת היסטוריה עם משחק כמאמן הראשי של מכבי ת"א אליה הגיע כעוזר שני. רק בשבוע שעבר גלבוע ניצחה במנורה 91-92 מסל ניצחון של ג'ייסון סיגרס הזר שעלה איתה מהליגה הלאומית. זה היה בסך הכל הפסד הליגה השני של מכבי ת"א העונה והראשון בביתה. מכבי למי ששכח היא מחזיקת הגביע בשש השנים האחרונות. זה מפגש בין שתי הקבוצות בעלות האחוזים הטובים בליגה משתי נקודות, לעומת זאת מעבר לקשת הפערים עצומים 44 לצהובים לעומת 31.5 לאדומים. גלבוע\גליל השניייה בטיבה בריבאונד התקפה ושם הצהובים פגיעים. מכבי ת"א תשחק מחר בלי אנדרו גאודלוק וג'ו אלכסנדר שאינם כשירים במאה האחוזים ולא נרשמו למשחק.