בשלישי הפועל באר שבע והפועל חולון רוצות את הכרטיס האחרון לחצי גמר גביע המדינה ווינר סל

הפועל באר שבע – הפועל חולון
שידור: ספורט 5+
שעה: 19:30
אולם: הקונכייה, האצ"ל 4 באר שבע
שופטים: כפיר מועלם, גיא שמואלי, ניר מאירסון
הפועל חולון רשמה למשחק את ג'ורדן טיילור במקום פול דלייני שנפצע והוא אמור לערוך בכורה מחודשת במשחק הזה. שתי הקבוצות במומנטום מצוין. באר שבע עברה בגביע את האלופה מכבי ראשל"צ ומאז ניצחה גם את הפועל כפר סבא ב-20 הפרש ואת מכבי רעננה ב-9 והיא במקום השלישי בליגה במאזן זהה לראשונה 4-8. חולון מאז הניצחון על אילת בשמינית הגמר עם ניצחונות על קרית גת וגלבוע\גליל והוא במקום השני בליגת העל במאזן 3-9.
באר שבע היא קבוצת ההגנה הטובה בליגה הלאומית עם ממוצע ספיגה של 72.6 נקודות למשחק. בצד השני של המגרש היא הרבה פחות מבריקה ומדורגת 13 עם ממוצע קליעה של 75.5. אבל מאז הניצחון על ראשל"צ בגביע, משהו השתחרר ובניצחונות על כפר סבא ורעננה היא קלעה 98 ו-76 בהתאמה. לבאר שבע יש לא מעט שחקנים עם ניסיון בליגת העל, הזרים ג'ף אלן וג'ייסון ויליאמס, אנתוני פישר ודודו שמריז שבעונה שעברה שיחק בחולון. גם הגארדים המובילים שלה טמיר אריאלי ואוהד כהן הקפטן שחקנים מנוסים.
מאז חזרה לליגת העל חולון זכתה פעם אחת בגביע, הגיעה עוד פעם לגמר של 2012 ולחצי הגמר שנה מאוחר יותר. לפני 10 שנים השתיים נפגשו בסדרת הגמר של הליגה הלאומית, חולון ניצחה אז 2-3 כשכל קבוצה מנצחת את כל משחקי הבית שלה, אבל זה היה טרום עידן הקונכייה והאולם החדש בחולון.