בשלישי: פותחים עונה בליגה הלאומית

עונה מרתקת צפויה לנו בליגה הלאומית. שתי העולות החדשות הפועל ר"ג\גבעתיים והפועל באר שבע, מביאות איתן קהלים גדולים וחדשים, הפועל גלבוע\גליל עם המסורת שלה והאולם היפה בגן נר ולא מעט קבוצות שבנו סגלים מרשימים וינסו לעלות לליגת העל כמו הפועל עפולה ואליצור קרית אתא. מעניין יהיה להמשיך לעקוב אחרי שחקני הנבחרות הצעירות ובוגרי העתודה, רועי הובר, דניאל דנינו, תומר גינת, נטע סגל, יונתן מור ואחרים. אורי קוקיה חזר לשחק אחרי עונה וחצי ויחד איתו הגיעו עוד כמה שחקנים טובים מליגת העל, גל חלמיש, יועד בית יוסף, אופיר הובר, שון דניאל, עמית בן דוד ואחרים.

המשחקים
הפועל באר שבע\ב"ש – א.ס רמה"ש – 19:00 שידור בספורט 5
שופטים: דוד קולנגי, רועי נקר, רותם קוזה
אולם: הקונכייה האצ"ל 4 באר שבע
המצ'-אפ המעניין: אלעד הופמן, הכוכב הגדול של הליגה הלאומית בשנה שעברה, ינסה לעלות ליגה בפעם השנייה ברציפות. מולו רועי הובר,אחד משחקני העתיד של ישראל, כוכב נבחרת הנוער שהשנה ישחק בנבחרת העתודה וזו אולי העונה האחרונה שלו בליגה הלאומית.

הפועל עפולה – הפועל גליל עליון – 19:00
שופטים: ברק ליברמן, יואב לובושיץ, ארנון לביא
אולם: היכל הספורט שד' יצחק רבין, עפולה עילית – עפולה
המצ'-אפ המעניין: תומר בר אבן הוא גארד משוכלל, אחד שיודע לעשות הכל וזו לא תהיה הפתעה אם יסיים את העונה עם לפחות טריפל-דאבל אחד והשנה הוא רוצה להוביל את עפולה לצמרת. רום קורנליוס גארד בגובה 2 מטר עדיין מחכה לפריצה שלו ובשביל זה הגיע לחממה בכפר בלום.

עירוני ר"ג – עירוני עזריאלי קרית אתא – 19:00
שופטים: אלי מרון, שרון נחמן, אורי שלהבי
אולם: זיסמן
המצ'-אפ המעניין: שניים מהגארדים הותיקים בליגה. איתי גרינבוים אחרי עונה בינונית ברעננה בא כדי להוביל את ר"ג לצמרת הגבוהה כשלידו הרכש החדש גל איתן. ליאור שגב הוא מלך האסיסטים של הליגה וזו תהיה הפתעה אם לא יקח את התואר הזה גם העונה. השנה הוא גם רוצה לעלות לליגת העל.

אליצור יבנה – הפועל ר"ג\גבעתיים – 19:30
שופטים: אסף אוברלנדר, זיו רדומסקי, אלי בראל
אולם: קרית מנחם רח' יאיר שטרן 29 – רמלה
המצ'-אפ המעניין: גיא אוד לא שיחק בארץ בשנים האחרונות, אבל ביבנה הוא יהיה שחקן מפתח בקבוצה צעירה ומאוד שאפתנית שלצערה פותחת את העונה מחוץ לביתה. יועד בית יוסף הראה לכולם מה הוא יכול, אבל לא בכל משחק הוא יקלע 35 נקודות והוא צריך גם לדעת לעשות את האחרים טובים יותר.

הפועל מגדל העמק – אליצור אשקלון – 19:30
שופטים: שי מרון, מרקו בני, שגיא שדה
אולם: בי"ס יערת העמק – מגדל העמק
המצ'-אפ המענין: זו אמורה להיות עונת הפריצה של מקסים קיקוס במגדל. הקלעי, בוגר האקדמיה ונבחרת העתודה, אמור להיות השנה הישראלי הבולט של קבוצתו. באשקלון עדיין לא גמרו את הבנייה, אבל בשלב הזה עושה רושם שאלון לוין, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א צריך לקחת את המושכות.

מכבי הוד השרון – הפועל גלבוע\גליל – 19:30
שופטים: יוחאי שולמן, ירון צ'צ'יק, אסף אנגלברג
אולם: חטיבת עתידים רח' יאנוש קורצק – הוד השרון
המצ' אפ המעניין: בעונה שעברה הם שיתפו פעולה בקרית אתא, השנה ינסו לעזור לקבוצת שלהן לעמוד במטרה. לירן מורן קלע עם יד טובה מכל מרחק, ינסה לעזור להוד השרון לעבור עונה שקטה בלי מאבקי תחתית. אוראל לב האתלטי, יהיה חלק מהקו האחורי המוכשר של גלבוע\גליל יחד עם גיא דותן, חואקין שוכמן ותמיר שמחוני ויביא איתו הגנה מצויינת וחדירה טובה.

מכבי רעננה – הפועל כפר סבא 19:30
שופטים: דוד איזמירלי' איציק טולדו' אלכס נפתלי
אולם: מטרווסט
המצ' אפ המעניין: לרעננה אין רכז מוביל אחד, יש לה שלושה בעלי בית. עמית בן דוד הותיק, רום גפן המוכשר וגיא לביא המנוסה. בצד של כפר סבא זה בעיקר עדי כהן סבן, שחקן נהדר, עם חדירה טובה, קליעה יציבה ומהירות אדירה.