גביע האיגוד: כפר יונה הדיחה את הפועל חיפה; גם רמלה, בת ים ועמק חפר ניצחו

 

משחקי רבע גמר גביע האיגוד הגיעו אמש (רביעי) לסיומם, ונקבעו ארבע העולות: כפר יונה שרק לפני 3 ימים נוצחה על ידי הפועל חיפה במסגרת הליגה, סגרה חשבון והדיחה את האדומים ממשחקי הגביע. לכפר יונה הצטרפו אליצור רמלה, מכבי בת ים ועמק חפר.

 

אמנם בליגה הפועל חיפה דורסת כל מה שזז, אבל לגביע האיגוד כנראה חוקים משלו ובית"ר כפר יונה של דן ג'י רשמה את הפתעת רבע הגמר כאשר הדיחה את החיפאים 89-91, 3 ימים בלבד לאחר שמפגש הליגה בין השתיים הסתיים בניצחון מוחץ של האדומים. תומר רבינוביץ' עם 20 נקודות ואילן ברקוביץ' הותיק עם 19 הוליכו את כפר יונה לניצחון הגדול. 20 נקודות של ג'ונתן בייז ו-18 של אור זינדרמן לא הפסיקו לחבורה של שקד שוהם שרשמה הפסד ראשון העונה כל המסגרות.

מוליכת המחוז הדרומי בארצית, מכבי בת ים, לא התקשתה לנצח בחוץ את הפועל לוד 62-79, עם 20 נקודות של איתי קרביוב, 16 של  סרגיי אולשניצקי, רז אלבז עם 12 ויבגני חולודרוב עם 10. רז זהביאן עם 17 ואושרי אלמוזנינו עם 15 בלטו במדי לוד.

אליצור רמלה של אבי סוכר הדיחה את מחזיקת גביע האיגוד, מעלה אדומים, כאשר גברה עליה בבית 65-82. הצגה של אלכס צ'רנוביץ' עם 25 נקודות שזכה לסיוע של 16 נקודות של סטנלי ברנדי הספיקו לרמלה כדי להעפיל לחצי הגמר. טל אזולאי עם 14 נקודות, ולדי ירמישין ועדי ברגמן עם 13 כ"א בלטו במעלה אדומים.

הסינדרלה של גביע האיגוד עד כה, אליצור נתניה מליגה א', כמעט עשתה זאת שוב אך נכנעה בסופו של דבר לעמק חפר 66-67. נתניה שוב הוכיחה שהיא שווה ברמתה ללא מעט קבוצות בארצית, ואף הוליכה יתרון דו ספרתי ברבע האחרון ונראתה בדרך הבטוחה לניצחון שלישי על קבוצה מהארצית. אבל אז התעורר אופק בוגדנובסקי האורח ועם 10 נקודות גדולות החזיר את עמק חפר לחיים, ובסיום דרמטי במיוחד הצליחו האורחים לנצח על חודה של נקודה. אלירן גואטה עם 18 נקודות ועומר שמידט עם 13 בלטו בנתניה. מושון יקוסי עם 18 ושי בסיס עם 15 הירבו לקלוע לעמק חפר.