גודס: "ראשל"צ חוזרת לגמר הגביע"; פרנקו: "מאכזב מאוד. לא הגענו פייבוריטים"

בסיום משחק הניצחון של מכבי ראשל"צ על הפועל ת"א התייחסו שני המאמנים והשחקנים למה שאירע על הפרקט.

גיא גודס: "ראשל"צ חוזרת לגמר הגביע. דיברנו על סינדרלה, אז באמת עשינו מאמץ קבוצתי אדיר בעיקר בחצי השני. בראשון היינו מזעזעים התקפית, אחוזים גרועים לשלוש והחטאות מהקו. אבל לפחות ההגנה שלנו הייתה מצוינת, כי עשינו עבודה טובה מאד על הוואל שעצרה אותו. אני שמח בשביל הקהל שלנו, בשביל העיר שלנו, עיר היין, ואני מקווה שבאמת ביום חמישי אנחנו נופיע פה על הפרקט ויגיעו הרבה אוהדים מראשון לציון כדי לתמוך בנו".

אלכס המילטון: "החברים לקבוצה האמינו בי, והמאמן נתן לי את הכדור ונתן לי את החופש לעשות מה שאני יודע, וזה מה שעשיתי. אנחנו עומדים אחד מאחורי השני, זה החוזק שלנו, ככל שאנחנו משחקים יחד אנחנו בלתי עצירים".

"דני פרנקו: "באה הפועל תל אביב שרצתה מאוד לנצח, בצד השני הייתה קבוצה יותר טובה, שהצליחה לנצל את המשחק שהיא רוצה לעשות, יותר טוב מאיתנו. הובלנו רק בנקודה במחצית, למרות שראשון לקחה יותר ריבאונד התקפה, זרקה יותר, והגיעה יותר לקו. המשחק שלנו במחצית השנייה לא שטף. 19 איבודי כדור, רק 14 אסיסטים, אלה לא המספרים שלנו. הפסדנו בסופו של דבר לקבוצה שברבע האחרון הייתה הרבה יותר חדה, ניסינו למזער נזקים, זה עבד לפרקים, אבל זה לא תחליף. אין לי טענה לשחקנים. ראשון הייתה טובה יותר. 19 איבודי כדור, רק 14 אסיסטים, אלה לא המספרים שלנו. הפסדנו בסופו של דבר לקבוצה שברבע האחרון הייתה הרבה יותר חדה, ניסינו למזער נזקים, זה עבד לפרקים, אבל זה לא תחליף. אין לי טענה לשחקנים. ראשון הייתה טובה יותר. זה מאכזב מאוד כי אתה מגיע לאירוע גדול, בתקופה שאני בקבוצה הגענו לשני אירועים גדולים והסתבכנו בשניהם באותה צורה. זה רק מקרי ולא אומר שום דבר. לא באנו לפה בתור פייבוריטים לזכות. הפועל תל אביב היא שם גדול בכדורסל, אבל לא היינו פייבוריטים לקחת, עם זאת ציפינו מעצמנו לנצח".