גל מקל: כואב הלב, אבל אנחנו חזקים

מאמן ישראל ארז אדלשטיין אמר אחרי ההפסד: "מרגיז, לא היינו צריכים להפסיד. היינו רק צריכים לעשות עבירה במהלך האחרון. בלי שמות והאשמות. היו שתי אופציות – או פאול על החצי, או פאול בקבלת הכדור. זה היה אכזרי.

"הובלנו כבר ב-16 הפרש, אבל אין גארבג' טיים ברמה הזאת. שיחקנו נגד הבוסנים גם במשחק אימון, גם שם הובלנו 14 הפרש וגם שם הפסדנו בהארכה. הם יודעים לקלוע שלשות ולהפעיל לחץ, ומצד שני אנחנו החטאנו עונשין ועשינו טעויות. זה מה שנגזר על ישראל, הכל קשה.

"מה המשמעות של ההפסד? שמחר יש יום חופש, וצריך לדעת להתאושש ולהשיג עוד ניצחון. חבל, כי שיחקנו בהמון רגעים מצוין, וזה ממש מיותר. שומעים את ההוראות של המאמנים, ועדיין עשינו טעויות. על דברים קטנים אתה נופל. שום דבר לא קל, אין מה לעשות. זה משחק שלישי בשלושה ימים.

"לא היינו צריכים להגיע למצב הזה, אבל נשב מחר ונירגע. היו יותר מדי איבודי כדור, מסירות ביד אחת, החטאות, אלה דברים שנותנים ליריבה ביטחון. יש עוד משחקים בבית, אי אפשר לחשוב יותר מדי רחוק. לא הגיע לנו להפסיד, זה לא היה צריך לקרות. הובלנו 7 הפרש בהארכה, הקבוצה השנייה הייתה גמורה, ואז הטעויות פגעו בנו".

רואים את האכזבה העצומה של ארז בראיון אחרי המשחק

Posted by ‎איגוד הכדורסל בישראל‎ on Monday, September 7, 2015

גל מקל אמר בסיום: "בשלב כזה, כשאתה בפלוס שלוש, אתה רוצה לעשות עבירה. הייתה מין ערבוביה, חבל שלא יצא לנו לעשות עבירה, אבל זה חלק מהמשחק. מתסכל, היינו כמה שניות מלהבטיח לפחות את המקום השלישי, עכשיו הקלפים מתערבבים מחדש, אבל זו האליפות. כואב הלב, אבל אנחנו חזקים, ננוח, אנחנו צריכים את יום המנוחה הזה יותר מהכול. נבוא להילחם ביום רביעי על כרטיס לשלב הבא.

"זה היה אותו תסריט כמו במשחק ההכנה, הם קבוצה עקשנית, נלחמים, קולעים טוב מהשלוש. היו לנו כמה טעויות של ריכוז, גם בהארכה וגם ברבע הרביעי. זה חלק מהמשחק, כואב, כמו שאחרי הניצחונות ביום הראשון והשני היינו בהיי והרגשנו טוב, שמחנו כמה שעות ועברנו הלאה, נהיה עכשיו בבאסה, מחר שוכחים ומתחילים להתכונן לפולין".

מקל מאוכזב אבל עם הראש קדימה

Posted by ‎איגוד הכדורסל בישראל‎ on Monday, September 7, 2015

עומרי כספי נתן את נקודת המבט שלו להפסד: "מאכזב, זה חבל. המשחק כבר היה בידיים שלנו. זה היה משחק מאוד אינטנסיבי, משחק על עלייה. אני חושב שהעייפות שיחקה תפקיד, אבל זה לא תירוץ. המשחק היה שלנו ואז הם קלעו שלשה ענקית. המשחק מול פולין הוא מאוד חשוב. יש לנו יום חופש מחר, נצטרך להירגע ולהגיע מוכנים. זו נבחרת מאוד מוכשרת, יש להם סנטר נהדר וקלעים טובים מבחוץ. נצטרך לעשות את ההתאמות".