גמר הפלייאוף בארצית: חיפה ורחובות ביתרון 0-1 מול עמק יזרעאל ורמלה

שתי סדרות גמר הפלייאוף בשני המחוזות של הליגה הארצית יצאו אמש לדרך, ובסיום הערב היו אלה הפועל חיפה בצפון ומכבי רחובות בדרום שחגגו ניצחון ראשון בסדרה, ויוכלו לסגור עניין במשחק השני שייערך ביום ראשון הבא.

בצפון לא התקשתה הפייבוריטית הפועל חיפה לגבור בביתה על עמק יזרעאל, 74-97. הרבע הראשון עוד היה צמוד, אבל ברבע השני היה זה אילן נניקשווילי הבלתי נגמר שלקח פיקוד, השתלט על המשחק והוביל את החיפאים ליתרון דו ספרתי שממנו האורחים כבר לא הצליחו לחזור. לצידו של נניקשווילי בלט גם טל פרסלני במשחק מצוין. במדי יזרעאל בלט ברק פלג הוותיק שהציג יכולת נהדרת.

בלטו בחיפה: טל פרסלני 23, אילן נניקשווילי 21, ניב משגב 15, אור זינדרמן ורז מנשה 8 כ"א.

בלטו ביזרעאל: ברק פלג 21, יבגני ליוטרין 16, עופר דיגמל 9, נבות ינאי 8.

מאמן עמק יזרעאל, עודד הנדלר: "ברבע הראשון עוד נתנו פייט, אבל הם ברחו לנו ברבע השני ולצערי לא הצלחנו לחזור למשחק".

במחוז הדרומי הושגה מיני הפתעה כאשר המוליכה בתום העונה הסדירה אליצור רמלה הופתעה בביתה על ידי מכבי רחובות שדורגה שלישית, 50-66. במחצית הראשונה התנהל משחק צמוד מאוד, ורמלה היא זו שהוליכה בסיומה בשתי נקודות, אבל בחצי השני נטלו האורחים את ההובלה ולרמלה לא היו תשובות. רחובות המשיכה את היכולת הטובה שהביאה אותה לניצחון בחצי הגמר על מכבי בת ים, ועכשיו הכל בידיים שלהם לקראת משחק מספר 2 שייערך ברחובות.

מאמן רמלה, אבי סוכר: "משחק לא הכי טוב שלנו, ורואים את זה גם בכמות הנקודות שקלענו. בעיית עבירות בחצי הראשון פגעה לנו בשטף המשחק. אמנם הובלנו במחצית, אבל בחצי השני לא היינו בעניינים. רחובות הגיעו די מוכנים ובסוף הם כנראה רצו קצת יותר מאיתנו. בכל מקרה, אני גאה בשחקנים שלי, וביום ראשון ברחובות זה יהיה משחק על כל הקופה. נבוא לשם כדי להחזיר את הביתיות לרמלה".