גמר הפלייאוף בארצית: הפועל חיפה עלתה ללאומית; משחק שלישי ומכריע בין רמלה לרחובות ייערך ברביעי

המשחק השני בסדרות גמר הפלייאוף בשני המחוזות של הליגה הארצית נערך אמש, ובסיום הערב אפשר להכריז על העולה הראשונה ללאומית – הפועל חיפה בצפון שסגרה ניצחון שני על עמק יזרעאל, ניצחה את הסדרה 0-2 והעפילה לליגה השנייה.
במחוז הדרומי הצליחה אליצור רמלה לנצח בחוץ את מכבי רחובות, להשוות את הסדרה ל-1-1 ולהחזיר את ההכרעה אליה הביתה במשחק השלישי והמכריע שייערך ביום רביעי באולם ברמלה (19:00), וישודר בלעדית באתר איגוד הכדורסל.
האדומים מחיפה חגגו אמש עלייה לליגה הלאומית אחרי שסגרו סוויפ של 0-2 על עמק יזרעאל. מהרגע הראשון היה ברור שהקבוצה של שקד שוהם הגיעה לנהלל כדי לסגור עניין, והאדומים לא הותירו סיכוי למארחים. זה נגמר בניצחון גדול של האורחים 65-99, וחגיגות עלייה של החיפאים.
מאמן יזרעאל, עודד הנדלר, סיכם את העונה של קבוצתו: "בגדול, עשינו עונה גדולה. הימרנו על קונספט המשלב בין הנוער לבוגרים באותה קבוצה, וניצחנו העונה את כל הקבוצות בליגה, ובחצי הגמר עברנו את כפר יונה בלי יתרון ביתיות. הפועל חיפה נתנו פשוט הצגה בסדרה הזאת, ומגיע להם ולשקד שוהם כל הכבוד. מצד שני, אנחנו לא הופענו כמו שצריך לסדרת הגמר, אבל זה חלק מהכדורסל".
במחוז הדרומי הצליחה אליצור רמלה לצאת מהבור העמוק שחפרה לעצמה במשחק הראשון מול מכבי רחובות, ניצחה אחרי קרב צמוד 55-57, והותירה בחיים את המאבק על כרטיס העלייה ללאומית שיוכרע ביום רביעי במשחק השלישי בסדרה שייערך ברמלה ויועבר בשידור ישיר באתר איגוד הכדורסל.
מאמן רמלה, אבי סוכר: "משחק פלייאוף טיפוסי. המון לחץ, משחק מאוד אגרסיבי, אבל השחקנים שלי באו נחושים ועם המון רצון לנצח. כולם היו חדורי מוטיבציה ונתנו הכל כדי להציל את הסדרה. נקווה לטוב במשחק ביום רביעי".