גמר הפלייאוף בליגה הארצית: רמה"ש מול נתניה, אשקלון נגד מכבי פ"ת

היום בערב (רביעי) ייצאו לדרך סדרות הגמר במשחקי הפלייאוף של הליגה הארצית, כאשר בסיומן ייקבעו שתי העולות לליגה הלאומית.

במחוז הצפוני תפגוש המדורגת ראשונה בתום העונה הסדירה א.ס. רמה"ש את המדורגת שנייה בתום העונה, אליצור עירוני נתניה. רמה"ש של גיא קנטור לא התקשתה לחלוף על פני מעלות בחצי הגמר וניצחה 0-2, ואילו נתניה של עידן פלדה ניצחה גם היא 0-2 את הפועל עכו. השתיים נפגשו פעמיים העונה, וכל אחת רשמה ניצחון אחד דווקא באולם הביתי של יריבתה, כאשר רמה"ש ניצחה בנתניה 79-84, ואילו נתניה ניצחה ברמה"ש 70-75. במקרה של משחק שלישי, יתרון הביתיות יהיה של רמה"ש.

במחוז הדרומי הפתיעה המדורגת רביעית בסיום העונה הסדירה, מכבי פ"ת של אבי קצנברג, את המדורגת ראשונה חבל מודיעין והדיחה אותה בחצי הגמר כשניצחה 1-2. פ"ת תתמודד בגמר הפלייאוף מול אליצור איתו אשקלון של רועי בן יהושע שניצחה את מעלה אדומים 0-2 בחצי הגמר. בשני המפגשים בין הקבוצות בעונה הסדירה הייתה דווקא ידה של פ"ת על העליונה, כאשר במשחק הראשון ניצחה בבית 43-63, ובמשחק השני ניצחה בחוץ 59-60. במקרה של משחק שלישי, יתרון הביתיות יהיה של אשקלון.

במהלך סדרות גמר הפלייאוף ישדר איגוד הכדורסל את משחקי הגמר, כאשר היום בערב בשעה 20:00 שידור ישיר בעמוד הפייסבוק ובאתר איגוד הכדורסל של המשחק מספר 1 בין רמה"ש לאליצור נתניה. ביום ראשון בשעה 19:30 ישודר משחק מספר 2 בין מכבי פ"ת לאליצור אשקלון.