ג'קסון: "לא חשבנו שנפסיד בשום שלב"; צ'וברצ'יץ': "נגמר לנו האוויר בדקות האחרונות"

בסיום משחק הניצחון של מכבי ת"א על מכבי אשדוד בחצי גמר גביע המדינה ווינר סל התייחסו שחקני ומאמני שתי הקבוצות לקרב העיקש שהתנהל על הפרקט.

ג'ון דיברתולומאו: "הייתה אווירה קשה, זה הרגיש כמו משחק חוץ, אבל אני שמח שניצחנו. בסוף המשחק העלינו את רמת האגרסיביות בהגנה, ואני חושב שזה מה שניצח את המשחק בשבילנו. המשכנו לשחק ונלחמנו כדי לחזור למשחק. נעבוד כדי לתקן את הטעויות שעשינו הערב".

פייר ג'קסון: "ידענו שיהיה משחק קשה מאוד. אשדוד עשו לנו חיים קשים. לא חשבנו שנפסיד בשום שלב, גם אחרי שהמאמן שלנו נבן ספאחיה הורחק".

בראד גרינברג: "זה הפסד מאכזב, אני לא יכול לתת לשחקנים מספיק מחמאות על איך שהם נלחמו. אמרתי לשחקנים בתחילת העונה שאם נעצור את היריבה על מתחת ל-40 אחוז מהשדה ומתחת ל-30 אחוזים לשלוש, כמעט בלתי אפשרי להפסיד. והם ניצחו אותנו. צריך לתת להם קרדיט. הובלנו ב-שמונה ופתאום הם שוב היו במשחק".

אלכס צ'וברצ'יץ': "נגמר לנו האוויר בדקות האחרונות, היו לנו כמה איבודים ועשינו טעויות וזה מה שגרם למכבי לברוח. חבל. בלי שום קשר להרחקה של ספאחיה, אני חושב שהיינו במשחק לאורך כל השלבים. בסופו של דבר העייפות הכריעה אותנו וחבל. אני בא לשחק בכל משחק ובא לתת מה שאני יכול. אני שמח שיצא לי לשחק טוב. ניסיתי להיות אגרסיבי כל המשחק. לאורך כל המשחקים האחרונים הוכחנו שאנחנו קבוצה אגרסיבית ושמגיע לנו להיות איפה שאנחנו נמצאים".