ארצית: נקבעו העולות לפלייאוף; דרמה גדולה בתחתית המחוז הדרומי

בסיום המחזור שנערך אמש (ראשון) בארצית נקבעו סופית העולות למשחקי הפלייאוף בשני המחוזות. בצפון יהיו אלה הפועל חיפה שהבטיחה את המקום הראשון, בית"ר כפר יונה שהבטיחה את המקום השני, ועמק יזרעאל והפועל עכו שנאבקות על מקומות 4-3. בדרום העפילו לפלייאוף אליצור רמלה שהבטיחה לעצמה את המקום הראשון. מכבי רחובות ומכבי בת ים שנאבקות על מקומות 3-2 ומכבי פ"ת שהבטיחה את המקום הרביעי. בתחתית הדרומית דרמה גדולה כאשר אחרי הנצחונות של באר טוביה ומכבי שוהם המצב הוא כזה שלא פחות מ-6 קבוצות מחזיקות במאזן זהה של 8 נצחונות ו-12 הפסדים.

צפון

המוליכה הפועל חיפה ניצחה בצפת 71-81 והבטיחה סופית את המקום הראשון. עמק יזרעאל ניצחה בכוכב יאיר 71-77, והיא מקדימה בנקודה את הפועל עכו שהובסה בחדרה 59-93, כאשר לשתי הקבוצות נותרו שני משחקים לסיום העונה הסדירה.

בתחתית גברה לב השרון על עמק חפר 65-72 והותירה לעצמה סיכוי להגיע להימלט מירידה אוטומטית לטובת משחקי המבחן. במשחק נוסף בין שתי קבוצות שסיימו את העונה גברה החמישית מוצקין על השישית נשר, 61-69.

דרום

המוליכה אליצור רמלה לא ליקקה דבש במעלה אדומים אבל ניצחה בסופו של דבר 80-83, והבטיחה את המקום הראשון לקראת הפלייאוף. המאבק על המקום השני ויתרון הביתיות בחצי הגמר עדיין פתוח בין מכבי בת למכבי רחובות כאשר לשתיים מאזן זהה של 16 נצחונות ו-4 הפסדים כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. בת ים טיילה בביתה מול לוד, והביסה את האורחים בקלות 58-107. רחובות חלפה על פני משוכה לא פשוטה, וניצחה בחוץ את גבעת שמואל 59-71. הקרב על המקום הרביעי נערך בפ"ת שם אירחו המקומיים את קרית אונו, ואחרי קרב צמוד חגגה פ"ת ניצחון, 74-87, שהבטיח לה את המקום הרביעי ואת ההעפלה לפלייאוף שם תנסה להפתיע את אליצור רמלה.

בתחתית הדרומית המצב לוהט לא פחות. באר טוביה שניצחה את אילות 64-82 ובאר טוביה שגברה על היורדת תל כביר 75-83, הישוו את מאזניהן לאלה של 4 קבוצות נוספות, וכעת ישנן לא פחות מ-6 קבוצות שנאבקות נגד הירידה – גבעת שמואל, מעלה אדומים, חבל אילות, הפועל לוד, באר טוביה ושוהם – שלכולן מאזן זהה של 8 נצחונות ו-12 הפסדים.