האימון האחרון לפני אסטוניה; קטש: "השחקנים עם אופי ורעבים להצליח"

נבחרת ישראל ערכה הערב (חמישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (14:00) מול נבחרת אסטוניה שיפתח את קמפיין משחקי הגביע העולמי 2019.

המאמן עודד קטש פירסם את הסגל לקראת המשחק, כאשר 12 השחקנים שיעמדו לרשותו של המאמן הם גל מקל, בר טימור, שון דוסון, ג'ייק כהן, ריצ'רד האוול, אבי בן שימול, רפי מנקו, תמיר בלאט, עידן זלמנסון, תומר גינת, בן אלטיט וחואקין שוכמן.

קטש אמר: "עשינו את מה שאפשר כדי להתכונן. קבוצת השחקנים שנמצאת פה היא בעלת אופי מצוין ורעבה להצליח. אני סומך עליהם. העניין הוא שהדרך שבה האסטונים משחקים היא קצת שונה. הם משחקים בצורה התקפית שהיינו צריכים לדבר עליה. ניסינו ליצור תבנית משחק הכי פשוטה שתוכל לעזור לנו לנצח".

המאמן הוסיף: "אנחנו משחקים בבית, אני מקווה שנבוא עם האנרגיות הנכונות, וזה היתרון שיש לנו במשחק הזה. כולם מבינים את החשיבות של המשחק. הייתה אווירה טובה באימונים, ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי מחר".

על עצמו אמר המאמן: "כל דבר שקשור לנבחרת ישראל מרגש. עשיתי קיץ מאוד מרגש עם העתודה, הייתי ארבע שנים עוזר וגם כשחקן החוויות שלי זכורות מאוד. כל שחקן שנמצא פה מרגיש את זה".
ג'ייק כהן: "אני מאוד שמח על ההזדמנות שיש לי לייצג את ישראל. התאמנו כמה ימים, והחבר'ה פה ממש נלהבים. אני יודע שעבור חלקם זאת הפעם הראשונה בנבחרת, כך שנראה מה יהיה".