ההגרלות של כל הנבחרות הצעירות של ישראל באליפויות אירופה 2017

בפראג התקיימה היום הגרלת אליפויות אירופה לנבחרות צעירות. הגרלת אליפות אירופה לנוער שתקיים בברטיסלאבה בסוף יולי, תיערך בחודש הבא מכיוון שהאליפות עצמה תתחיל ביום שישי הקרוב בסמסום טורקיה.
נבחרת העתודה של דן שמיר תשחק בבית אחד עם ליטא, לטביה ואוקראינה. המשחקים יתקיימו ב-15-23 ביולי בכרתים.
נבחרת הקדטים של אורן אהרוני תשחק בבית קשה במיוחד של אליפות אירופה דרג א' עם ליטא, סרביה וקרואטה . המשחקים יתקיימו ב11-19 באוגוסט בפודגוריצה בירת מונטנגרו.

אצל הבנות, נבחרת העתודה נשים תארח את אליפות אירופה דרג ב' באילת ב-8-16 ביולי ותשחק בבית אחד עם קרואטיה, רומניה, בריטניה, בלארוס ואירלנד. 4 הראשונות מהבית הזה יעלו לשלב הבא בניסיון לסיים בין 3 הראשונות שיעלו לדרג א'.
נבחרת הנערות תשחק באליפות אירופה דרג ב' בין ה-4-16 באוגוסט בדבלין בבי אחד עם הולנד, רומניה, שוויץ, נורבגיה וגאורגיה .
נבחרת הקדטיות הוגרלה לבית עם שבדיה, יוון, לוכסמבורג ואיסלנד , באליפות אירופה דרג ב' שיתקיים ב-17-28 לאוגוסט בסקופיה מקדוניה.

פיני גרשון המנהל המקצועי של נבחרות ישראל גברים, שהגריל את הכדורים באליפות הקדטים דרג ב' (רצ"ב צילום) אמר: " אין הגרלות קלות כשאתה בקבוצת האיכות הרביעית. הצוותים כבר קיבל את היריבות ומתחילים לעבוד. אנחנו מאמינים שנעשה אליפויות טובות ובשביל זה צריך לעבוד קשה".
טל נתן מקבילו באגף הנשים הוסיף: ״הגרלה היא רק הגרלה. שמנצחים משחקים הגרלה קשה הופכת לקלה ובדיוק להיפך שמפסידים. נבחרות ישראל צריכות להתעסק רק בעצמן הבנות מוכיחות כל שנה בכל הגילאים שאשר אנחנו טובים הן יכולות לנצח כל נבחרת באירופה. אני מאוד מקוה שנמשיך את מגמת ההתקדמות בנבחרות וננצח כמה שיותר משחקים ובנות ימשיכו להגיע לנבחרת הבוגרת".