הוגרלו הבתים המוקדמים של ליגת האוהדים

הגרלת ליגת האוהדים 3X3 של מנהלת הליגה בשיתוף איגוד הכדורסל נערכה היום אחר הצהריים במשרדי ערוץ הספורט. ההגרלה שודרה ישירות במסגרת התוכנית "מגרש פתוח". המשחקים יחלו עם פתיחת הסיבוב השלישי בליגת ווינר סל וייערכו במחציות המשחקים. בהגרלה נכחו דורון ג'מצ'י, מוישל'ה ויינקרנץ ונציגים מקבוצות האוהדים, בועז יצחקי אוהד הפועל חולון ואיתי יעקבי אוהד הפועל ת"א.

לליגת האוהדים נרשמו כל 12 הקבוצות של ליגת ווינר סל, כאשר כל אחת מקבוצות האוהדים תמנה 4-5 אוהדים. הקבוצות הוגרלו לארבעה בתים בני 3 קבוצות כל אחת. הליגה תתקיים כאמור במחציות המשחקים, כל משחק יימשך כ-6 דקות וינוהל בהתאם לחוקי ה-3X3 של פיב"א ועם שופטים מאיגוד הכדורסל שהתמחו בשיפוט כדורסל 3X3.

בית א': הפועל גלבוע/גליל, הפועל "מול הים" אילת, הפועל "SP מצר" ת"א
בית ב': הפועל "יונט" חולון, עירוני נהריה, מכבי "FOX" ת"א
בית ג': בני "רב-בריח" הרצליה, עירוני "חי מוטורס" נס ציונה, הפועל באר שבע/בני שמעון
בית ד': הפועל "בנק יהב" ירושלים, מכבי אשדוד/באר טוביה, מכבי ראשל"צ

משלב הבתים יעלו שמונה נבחרות לרבע הגמר ומשם ישחקו בשיטת נוקאאוט עד לזכייה בתואר. אלופת ליגת האוהדים הראשונה תצא לטורניר סטריטבול בינלאומי ברוסיה.

"מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל משיקים פרויקט משותף, ליגת אוהדים 3X3 שתיערך במחציות המשחקים", הסביר ויינקרנץ, "זה פרויקט תקדימי שאנחנו רוצים להריץ. כדי להבין את הקונטקסט, לפני מספר חודשים נקבע שענף ה-3X3 ייכנס לאולימפיאדה וזה משנה לגמרי את החשיבה והרצינות של העולם כולו כלפי ענף ה-3X3. אנחנו מתחילים להריץ ולהפיץ את הענף ושמחים להשיק את הליגה, בשיתוף פעולה של מנהלת הליגה, איגוד הכדורסל, הקבוצות וכמובן האוהדים".

"זה מיזם נהדר שמוסיף לקשר עם האוהדים ומחבר אותם", הוסיף ג'מצ'י, "זו חגיגה שהלוואי והייתי יכול להשתתף בה. המיזם הזה מעורר הרבה עניין, זו שנה ראשונה ואני מניח שזה יצבור תאוצה".