החלטות חשובות בוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל

הוועדה המקצועית בראשותו של עמוס פרישמן, קיבלה מספר החלטות חשובות. מעתה לכל שחקן נבחרות צעירות של ישראל, יהיה תיק אישי מפורט באיגוד הכדורסל, שיכלול מעקב מקצועי אחרי השחקן. הישג חשוב לאיגוד הכדורסל, החל מהקיץ הקרוב, נבחרת הנוער תתגייס לצה"ל כיחידה אחת והשחקנים יתאמנו יחד לאורך כל השנה וגם זאת בתאום עם האגודות.

ביום שישי הקרוב יתקיים הכינוס השלישי של המנהלים המקצועיים באגודות. בחודשיים האחרונים התקיימו שני אירועים מסוג זה, אליהם הגיעו עשרות מנהלים מקצועיים מכל רחבי הארץ, שמעו הרצאות, חלקם גם הרצו, החליפו דעות, כשהמטרה היא לקדם את כל נושא מחלקות הנוער.

מוישלה ויינקרנץ נתן סקירה מקיפה על פורויקט סל נגב, שתופס תאוצה בדרום הארץ ורק בשבוע שעבר התקיימה בבאר שבע השתלמות מאמנים אותם הובילו עודד קטש מאמן נבחרת ישראל וטל נתן המנהל המקצועי של אגף כדורסל נשים. ויינקרנץ, יחד עם אילן קובלסקי סקרו את כל נושא 3 על 3 שגם הוא תופס תאוצה גדולה ובתקופה הקרובה יתקיימו טורנירים בכל רחבי הארץ בענף שישוחק לראשונה במשחקי האולימפיים בטוקיו 2020.

עמוס פרישמן סקר את תוכניות האגף המקצועי לשנה הקרובה ואישרר את כל בעלי התפקידים בנבחרות השונות. פיני גרשון סקר את הופעות הנבחרות הצעירות בטורניר חג המולד בבלגיה.