היכל מנורה יהיה מלא במשחק הגמר. הקבוצות יעלו להצגת השחקנים בחולצות זהות לרגל 70 שנה למדינה

היכל מנורה מבטחים יהיה מלא עד אפס מקום מחר בגמר גביע המדינה ווינר. נכון לעכשיו נותרו כמה מאות כרטיסים רק אצל מכבי ת"א שמוכרת בשלב זה רק למנוייה וגם הכרטיסים האלו יאזלו בקרוב. כל קבוצה קיבלה למכירה לקהל אוהדיה 4,200 כרטיסים ועוד כ-1,700 נמכרו אתמול תוך שעות בודדות באתר משרד הכרטיסים לאן.
איגוד הכדורסל יחלק במשחק 11,000 דגלוני ישראל ויבקש מהקהל לנופף בהם עם כניסת נשיא המדינה מר ראובן ריבלין בדקות שלפני המשחק. שני חוגי האוהדים של הקבוצות קיבלו אישור להעלות ליציע דגלי פריסה, כך שהתפאורה צפויה להיות מושלמת.
בפעם הראשונה בהיסטוריה, שתי הקבוצות יעלו להצגת השחקנים עם חולצה זהה, לציון 70 שנים לכדורסל הישראלי וילבשו אותן בזמן לחיצות הידיים לנשיא ושרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב. כל זה בהמשך לתערוכת 70 שנה לכדורסל הישראלי המצובת בהיכל מאז יום ראשון ורבים כבר צפו בה ואחרים יוכלו לעבור עליה לפני ובמהלך משחק הגמר.
בסיום הרבע הראשון יקבל גבריאל צאצאשווילי מקבוצת הפועל עמק יזרעאל את תואר השחקן בליגת העל לנוער ע"ש תנחום כהן מינץ ממשפחת כהן מינץ. הבחירה בצאצאשווילי, שחקן בנחרת הנוער, הייתה של רוב מאמני ליגת העל לנוער במשאל שקיים איגוד הכדורסל וזו השנה השנייה שהפרס הוא ע"ש תנחום כהן מינץ הסנטר האגדי של נבחרת ישראל.

239 סדרנים ומאבטחים ועוד כ-80 שוטרים, יאבטחו את האירוע כולל 26 שוטרי תנועה שינסו להקל על העומסים באיזו ההיכל.
המשטרה מבקשת מהקהל להקדים להגיע בגלל בדיקות שיערכו במקום בגלל נוכחותו של נשיא המדינה ומחוץ להיכל יתבצעו בדיקות נשפנים כדי למנוע כניסת אנשים שתויים להיכל לפי חוק הספורט.