שרון דרוקר: אני יודע שהחבר’ה שלי ייתנו מחר את המקסימום

 

אחד הערבים הגדולים של הכדורסל הישראלי ייערך מחר (שני). זה יקרה כאשר בהיכל "מנורה מבטחים" ייערכו חצאי גמר גביע המדינה בכדורסל. במשחק המוקדם (18:45) מכבי ראשל"צ תפגוש את מכבי אשדוד, ובמשחק השני (21:15) מכבי ת"א ועירוני נס ציונה יתמודדו על הכרטיס השני לגמר.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום נפגשו מאמני הקבוצות והקפטנים ודיברו על הצפוי מחר.

צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com
צילום: עודד קרני

 

קפטן מכבי ת"א, גיא פניני: "זה לא סוד שהפסדנו הרבה משחקים חשובים העונה, אבל בסופו של דבר אנחנו עדיין בין 4 האחרונות בגביע. זה שבוע קריטי להמשך העונה והצד המנטלי חשוב מאוד. הבעיה הכי גדולה שלנו היא אנחנו עצמנו. אלה הרגעים שבהם לא צריך לדבר יותר מדי כי כל השחקנים מבינים את משמעות השבוע הזה, המוטיבציה שם והרצון שם. אנחנו עובדים כל העונה על לזכות בתארים והכל מתנקז לזה".

מאמן נס ציונה, עופר ברקוביץ': "אנחנו מועדון צעיר של 10 שנים, פעם ראשונה בחצי הגמר. מחר יהיו פה 2,000 צופים מנס ציונה זו חוויה טובה וננסה להיות הכי טובים שאפשר. מכבי פייבוריטית כי זה באולם שלה ויש לה סגל עדיף, אבל במשחק אחד יהיה פה ערב מעניין, אין לי כל ספק. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים, לחיות מרבע לרבע ולהיות בשליטה, לזה אנחנו שואפים".

קפטן נס ציונה, יובל נעימי: "למדנו את הטעויות מהמשחק הקודם מול מכבי ת"א ונראה איך המשחק יתפתח. חוץ ממני ומדיימון סימפסון, אף אחד בקבוצה לא היה במעמד של פיינל פור בליגה או בגביע. היו לנו שיחות ואפשר לקחת את זה גם לכיוון חיובי שמי שלא היה במעמד כזה יגיע עם מוטיבציה".

מאמן ראשל"צ, שרון דרוקר: "זה כבוד גדול להיות בין 4 הקבוצות האחרונות שהגיעו לפה. כל שחקן, מאמן יו"ר שמחים להיות במעמד הזה. אני רואה במעמד הזה חלק מההתפתחות שלנו כמועדון. זה נכון ששלוש המסגרות גובות מאיתנו מחיר של עומס, אבל נותנות לנו גם כיף, גיבוש ואנחנו עדיין נלחמים בכל המסגרות. אני יודע שהחבר'ה שלי ייתנו מחר את המקסימום, אנחנו מאוד תלויים במשחק הקבוצתי שלנו ואני מקווה שנעשה את זה. בעיניי מכבי ת"א עדיין פייבוריטית לשבוע הזה, גם כי זה באולם הביתי שלהם וגם הסגל, אבל אני מקווה שיהיו משחקים צמודים".

קפטן ראשל"צ, ניצן חנוכי: "לאשדוד יש שחקנים מסוכנים בכל העמדות. נצטרך לעצור את הגארדים שלה. אין משמעות לכושר שבו אנחנו נמצאים, זה משחק אחד ופחות חשוב מה היה לפני. אני אופטימי".

קפטן אשדוד, יהוא אורלנד: "ראשל"צ קבוצה אתלטית ונהדרת שכיף לצפות בה, אבל גם לנו יש קבוצה מאוד מוכשרת".

צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com
צילום: עודד קרני