הלוי: "יום גדול לכדורסל הישראלי"; בית הלחמי: "ההישג הכי גדול בקריירה שלי"; רוינה: "יש כדורסל ישראלי, תנו לנו צ'אנס"

התגובות לאחר הזכייה ההיסטורית של נבחרת העתודה הישראלית באליפות אירופה לראשונה בתולדותיה היו נרגשות במיוחד.

יו"ר איגוד הכדורסל, עמירם הלוי: "זה יום גדול לכדורסל הישראלי אחרי 70 שנה גביע ראשון בכל הגילאים בכל המינים. כל הכבוד לשחקנים ולצוות, הוכחנו לכולם שיש כדורסל ישראלי ויש שחקנים ישראלים. אנחנו נמשיך הלאה לעבוד ונקווה שכולם יעזרו לנו ויבינו שזה העתיד של הענף".

אריאל בית הלחמי: "אין ספק שזה ההישג הגדול בקריירה שלי, אבל זה הישג של כולם. של הצוות שלי שעשה עבודה מדהימה בשבועיים האלו ושל כל מי שהיה מסביבנו ותמך בנו אבל בסוף אלה השחקנים שנתנו הופעות מדהימות".

דני אבדיה: "זאת הרגשה מדהימה. הייתה לנו חבורה אדירה, כל הצוות שלנו היה נפלא. כיף גדול ופשוט טירוף להיות חלק מהדבר הזה. זה היה תענוג, אין לי מילים, הרגשתי הכי בבית בעולם והכי בנוח. יש לי עכשיו טורניר עם נבחרת הנוער, אני אתן את הכל כדי לקחת זהב שני בקיץ הזה".

"מירון רוינה: "תודה לאל. זאת חבורה של גברים באמת, מאמן ענק! הפיזיותרפיסט עובד כל לילה עד השעות הקטנות בשביל להעמיד אותנו על הרגליים. פרקתי את האצבע, אבל גיא טיפל בי והחזיר אותי ישר למשחק, הביא לי הרבה אנרגיות. יש כדורסל ישראלי, זה לא רק זרים תנו לנו צ'אנס".

מייקל בריסקר: "הרגשה מדהימה, קבוצה של גברים, כולם נתנו 150 אחוז, גם באימונים, לפני שאנחנו חברים לקבוצה אנחנו משפחה פה. שום דבר לא בא לנו קל, עבדנו קשה בשביל הרגע הזה, עשינו את זה ביחד, עשינו היסטוריה".

גיל בני: "אין לי מילים, הרגשה מטורפת, אני מתרגש בטירוף, כל כך גאה להיות הקפטן של הנבחרת הזאת. נבחרת של גברים, צוות מדהים, אני גאה בשביל המדינה הזאת שהבאנו את הזהב הראשון שלה. מירוץ מטורף, ההפסד הראשון כאב לי ממש, חטפתי שלשה על הראש, אבל זה רק הרים אותנו למעלה. אני מקווה שאנשים בארץ ראו מה היה פה בשבוע וחצי הזה ויקחו את זה לתשומת הלב".