הליגה לנוער – בתים עליונים ותחתונים – מחזור 12

בבתים העליונים במחוז צפון מאבק על מקומות 1-2 בין גלבוע/מעיינות והפועל אוסישקין ת"א. שהקרב על שני הכרטיסים הנוספים לרבע הגמר צמוד ופתוח. במחוז דרום מכבי ת”א הבטיחה את המקום הראשון, שאחריה מכבי רעננה והפועל ירושלים דני הבטיחו מקומן בפלייאוף, ונאבקות על יתרון ביתית בשלב הבא, שהמאבק על הכרטיס האחרון פתוח בין כל שלוש קבוצות.
בבתים התחתונים כמעט הכל נסגר. במחוז צפון מכבי חיפה הבטיחה עונה נוספת בליגת העל. מאבק משולש על המקום השני והכרטיס למבחנים בין: הפועל קרית טבעון, הפועל ניר נהריה והפועל ג.מ. צעירים. במחוז מרכז אליצור עירוני נתניה ועירוני אהרון ר"ג נשארות בליגת העל והפועל כפ"ס אביב הולכת למבחנים. במחוז דרום שתי קבוצות הבטיחו מקומן בליגת העל: הפועל גן יבנה והפועל ירושלים יובל. מכבי עופר ראשל"צ הולכת למבחנים.

בית עליון:

בית עליון מחוז צפון:
לטבלת הליגה: https://ibasketball.co.il/league/7249/standings/

הפועל גלבוע/מעיינות מוליכה את הטבלה עם 43 נק', אחריה הפועל אוסישקין ת”א (מקום שני, 41 נק'). שתי הקבוצות יסיימו במקומות 1-2 במידה וגלבוע/מעיינות ינצחו את ראשל"צ בחוץ הם יסיימו ראשונים, במקרה של הפסד וניצחון של הפועל אוסישקין ת"א. והמנצחת במפגש ביניהן ביום חמישי הבא בעין חרוד תסיים במקום הראשון. הקרב על מקומות 3-6 לוהט וצמוד בין מכבי הוד השרון (מקום שלישי, 38 נק'), גליל עליון/קרית שמונה (מקום רביעי, 38 נק') מכבי אסי חיפה (מקום חמישי, 38 נק'), ומכבי ראשל”צ איציק (מקום שישי, 37 נק'). סוגרות את הטבלה: הפועל עמק יזרעאל (33 נק') ואליצור קריית אתא (30 נק').

התוצאות:
מכבי הוד השרון – הפועל עמק יזרעאל 60-77
נוער לאומית "קו האופק" של מכבי הוד השרון עם עוד ניצחון בפלייאוף העליון.
קבוצת הנוער לאומית של המאמנים חי דוידי ולירן ברמן אירחה הערב באולם רבין המתוקתק תודות למנהל האולם עומר טימור את הקבוצה המקבילה של עמק יזרעאל.
לפני המשחק נערך טקס עבור שחקן הנוער והבוגרים של האגודה – אלון ששון , אשר מתגייס לצה"ל ביום חמישי הקרוב, מנהל האגודה מר ספי צוק העניק לאלון גביע הוקרה על תרומתו לאגודה ועל היותו מודל לחיקוי לכל שחקני האגודה.
שחקני הוד השרון הגיעו למשחק הזה לאחר הפסד כואב לראשון לציון במחזור הקודם, ומאחרים נכנסו למשחק חזק מאוד מתחילתו , קליעה באחוזים גבוהים מחוץ לקשת בנוסף למשחק הגנה חזק הובילו את הוד השרון בראשות אלון ששון ואלירן חדד לסיים את הרבע הראשון ביתרון 14-20.
לרבע השני עלו שחקני העמק בצורה הרבה יותר טובה ויותר מרוכזת ובעזרת דקות טובות של אנדרי סאבחי וקורן גן אור הגיעו עד ל22-21 לטובת הוד השרון 3 דקות בתוך הרבע השני , אך משם ראינו רק קבוצה אחת ריצה של 1-24 לטובת הלבנים מהוד השרון בניצוחם של צמד האלונים: אלון ששון ועידו אלון סגרה את הסיפור של המחצית הראשונה 26-48 לטובת הוד השרון.
הרבע השלישי היה המשך ישיר של הרבע השני , שחקני הוד השרון עם הגנה מצויינת וחזקה בתוספת של התקפה מרוכזת ששי אליאז עולה מהספסל ונותן רבע נהדר והמקומיים מעלים את ההפרש ליתרון שיא 31-61 לקראת סיום הרבע השלישי ובסיומו הלוח הראה 64-39 לטובת הביתיים.
ברבע האחרון העמק עשו סימנים של קאמבק קטן בהובלת קורן גן אור ואדר עין גל, אך הדבר לא הספיק, כל שחקני הקבוצה תרמו למשחק ההתקפי ברבע האחרון וההפרש נשמר סביב ה-20 נקודות עד שריקת הסיום 60-77 לטובת הוד השרון.
הניצחון החשוב משאיר להוד השרון את הסיכוי לסיים בין 4 הקבוצות הראשונות המעפילות לרבע גמר אליפות המדינה לנוער.
לסיום – שחקני הקבוצה , הצוות המקצועי וההורים המלווים ממשיכים לאחל לשחקן עמק יזרעאל קורן ז'ורנו שנמצא בעיצמו של המאבק במחלת הסרטן שהטיפולים אשר הוא עובר יביאו להחלמה!!
הרבו לקלוע להוד השרון: אלון ששון – 21, עידו אלון – 18, אלירן חדד – 17,שי אליאז – 9, אמיר זילברמן -7
הרבו לקלוע לעמק יזרעאל: קורן גן אור – 13, דניאל ארד – 10, איתי וינטראוב – 9, איתן פרקר ואנדרי סאבחי – 8
הפועל גלבוע/מעיינות – אליצור קריית אתא 64-81
גלבוע/מעיינות עלו למשחק בהרכב חסר ללא נטע גל ועופרי נווה הקפטן שפצועים ובספק גדול גם לשבוע הבא.
כבר מהפתיחה גילו גלבוע/מעיינות שטיול זה לא יהיה, קריית אתא באו לנצח את המשחק ולנסות לזכות בניצחון ראשון בבית העליון .מגירה המצוין ועמרם סיפקו דקות איכותיות עבור אלמוג יעקובי ונדבקו חזק כבר ברבע הראשון לאדומים לבנים. מנגד פתיחה מצויינת של הסנטר אביאל לוי ביחד עם גרילק סיימו את הרבע ביתרון קל 21-24 לאדומים לבנים.
ברבע השני המשחק המשיך להיות צמוד שהמקומיים מחפשים מומנטום משמעותי ראשון כדי לברוח והאורחים לא מוותרים שזקס ובעיקר עומר לוטם עם 3 שלשות ברבע השאירו את האורחים חזק מאוד בתמונה למרות דקות טובות של עמית ראובן ובעיקר חנוכי הצעיר(כתה ט) ובסיום המחצית הראשונה צמוד צמוד 37-40 גלבוע/מעיינות.
ברבע השלישי חל מעט מפנה במשחק שריצת 0-12 בפתיחתו של החניכים של ליאור קרת מעלים לדו ספרתי ראשון במשחק . יעקובי על הקווים לא אמר נואש ואחרי פסק זמן החזיר את חניכיו טובים יותר ומהר מאוד שוב משחק חדש (46-52) . חנוכי גרילק ולוי היו שם לשמור על הפער הנזיל עבור האדומים לבנים שלוטם לא נח עם עוד 2 שלשות ובסיום הרבע השלישי 54-62 גלבוע/מעיינות.
ברבע הרביעי קריית אתא הציגו את הרבע הפחות טוב שלהם במשחק שמנגד גרילק ניסה לסחוב על גבו את המקומיים שלא הצליחו לגמור את המשחק בדקות הפתיחה. שובל וקנין נכנס למגרש 6 דקות לסיום והחליט לעשות סוף לסאגה ובמספר פעולות אישיות + 8 נקודות אישיות שלו סגר עניין סופית ובסיום 64-81 למקומיים , שהתוצאה מעט משקרת כי קריית אתא הציגו משחק מצויין ולמעט 5 דקות אחרונות היו כל הזמן בעניינים.
גלבוע/מעיינות מסמנת וי חשוב שהמטרה לסיים ללא פציעות ולתת לנטע גל ועופרי נווה להתאושש הושגה.
קלעו לגלבוע/מעיינות : אביאל לוי -23 נק', 11 כ"ח, שובל וקנין -20 נק', 3 אס', 4 חטיפות, שגב גרילק -16 נק',8 כ"ח, 6 אס', יותם חנוכי -10 נק', 7 כ"ח , עמית ראובן -7 נק', שי סרוסי -2 נק', 4 אס' , אמיר הרבסט -2 נק' , דניאל סידריוק -1 נק'
הרבו לקלוע לקריית אתא: עומר לוטם -15 (5 שלשות),רם זקס-13, ירון מגירה -10
גליל עליון/קרית שמונה – מכבי אסי חיפה 61-85
הפועל אוסישקין ת”א – מכבי ראשל”צ איציק 85-96

בית עליון מחוז דרום:
לטבלת הליגה: https://ibasketball.co.il/league/7253/standings/

מכבי ת”א בראש הטבלה הבטיחה את המקום הראשון, עם 44 נק' ומשחק עודף, אחריה מכבי רעננה עירוני, קרובה להבטיח יתרון ביתיות (מקום שלישי, 43 נק' ומשחק עודף). אקדמיית ויינגיט דרום (מקום שלישי, 42 נק'). הפועל ירושלים דני (מקום רביעי , 38 נק' ומשחק חסר) תוכל לסיים שני אם תנצח את כל משחקייה שבמחזור האחרון היא תארח את מכבי רעננה למפגש ישיר. במקומות 5-7 שלוש קבוצות במאבק על הכרטיס הרביעי: הפועל נס ציונה איתי (33 נק'), אליצור יבנה (33 נק') והפועל ברנר (32 נק' ומשחק חסר) היות והאקדמיה לא עולה לפלייאוף, הקבוצה במקום החמישי תעלה לפלייאוף.
הפועל מודיעין אורנים (30 נק') סוגרת את הטבלה.
התוצאות:
הפועל נס ציונה איתי – אליצור יבנה 48-80
הפועל נס ציונה איתי שהגיעה ממשחקי המבחן עשתה צעד חשוב במאבק על הכרטיס הרביעי לפלייאוף שהיא מביסה ללא תנאי את אליצור יבנה. נס ציונה פתחו את המשחק בסערה שהם מובילים 11-21 בתום הרבע הראשון בניצוחו של אבשלום שהרבני. הרבע השני היה צמוד שנס ציונה לא נותנים לאורחים ובעיקר לעדן דוידסקו בהופעת יחיד, להתקרב. לוינסון בפתיחת הרבע, עידו שבת בהמשכו ואלון דרוקר בסוף הרבע קבעו יתרון 26-39 לנס ציונה במחצית.
לרבע השלישי עלו הכתומים בסערה שלמעשה הם סוגרים את הסיפור בריצה 9-21 ברבע שעידו שבת ואבשלום שהרבני פוגעים מכל מקום ובסיום הרבע 35-60.
הרבע האחרון היה לפרוטקול בלבד, שנס ציונה לא נעצרת. תומר לוינסון נכנס לעפולה שמנגד רק איתי אמסלם ועדן דוידסקו מספקים את הנקודות ובסיום 48-80 לנס ציונה.
הרבו לקלוע לנס ציונה: עידו שבת ואבשלום שהרבני (4 שלשות) – 20, עומר וורשבסקי ותומר לוינסון – 14, אלון דרוקר -11.
הרבו לקלוע ליבנה: עדן דוידסקו – 23, איתי אמסלם וערן חולי -5.
אקדמיית ויינגיט דרום – מכבי רעננה עירוני 76-77
אחרי הניצחון המרשים על מכבי תל-אביב קיוותה מכבי עירוני יורם רעננה שלא ליפול לסינדרום הידוע של הפסד במשחק שאחרי, כשהתארחה אצל אקדמיית וינגייט דרום, שגברה עליה פעמיים העונה. הכחולים פתחו את המשחק בצורה טובה עם יתרון 5-0, אבל המקומיים לא התרגשו ושלשה של ברק אוריון הפכה ל-5-7. גיל בני ובריסקר עוד הפכו ל-9-8, אולם דקות טובות של מיכאל מושקוביץ ונרי הריסון העלו את קבוצתו של עדי עמוס ליתרון 11-17. תום אולנובסקי מקרוב, שלשה של בריסקר (שסיים את הרבע הראשון עם 4 חטיפות) וסל מחצי-מרחק של תומר פארן העלו את רעננה ל-18-17. מושקוביץ ואוריון ענו בצד השני, אולם בריסקר הלוהט, שתפר 48 שעות קודם לכן 35 נקודות על הראש של הצהובים, קבר שלשה נוספת וחתם את הרבע עם שתי נקודות מקו-העונשין בדרך ליתרון 23-21. הקצב ירד מעט ברבע הבא, אולם שחקניו של רון נוה הצליחו להכתיב את הקצב ברוב הדקות, כשעומר ויצמן חובר לבריסקר הלוהט (עם 3 חטיפות נוספות). עומר כהן המקומי נעזר בתמיר שילר כדי להעלות את האקדמיה ל-29-30, לפני שעדן נלגס, ערב גיוסו לצה"ל, צלף מעבר לקשת ובריסקר, תומפסון ו-ויצמן הריצו את קבוצתם קדימה עד ליתרון 43-35 בהפסקה. ויצמן עוד העלה לפלוס 10 בתחילת המחצית השנייה, אולם מיכאל מושקוביץ וניב אוזן חתכו את ההגנה השרונית פעם אחר פעם והשיגו נקודות קלות בצבע. ההתקפה האורחת יצאה מאיפוס ושלשה של תום ספיר הורידה עד 48-46 בלבד. המומנטום היה של הביתיים, כשאריאל ז'אנו ואוריון צולפים מחוץ לקשת, אולם למזלם של הכחולים היה זה בריסקר עם חטיפות לליי-אפים ויד חמה, שאיפשרה להם להישאר צמודים ולהחזיר לעצמם את היתרון עם נקודות של בני מקו-העונשין בשנייה האחרונה של הרבע – 58-57. אוריון ו-ויצמן החליפו סלים בתחילת הרבע האחרון, אולם הגנה טובה של הלבנים איפשרה להם להתחיל לבנות יתרון קטן עם עצירות בהגנה ונקודות של מושקוביץ מקרוב וספיר מרחוק וזה כבר 61-68 למקומיים. בריסקר עם 4 מ-5 מקו-העונשין צימצם ל-65-68, לפני שאוזן העלה לפלוס 4 מהקו. בריסקר קבר שלשה גדולה, אבל ההגנה הרעננית נרדמה ואיפשרה למושקוביץ לסיים בסל קל בצבע. בני הגיב בשלשה בצד השני ואנחנו בשיוויון 71-71 עם קצת יותר מדקה על השעון. המארחים החטיאו מעבר לקשת אבל שריקה מאד גבולית לעבירה בריבאונד השאירה את הכדור אצלם ביד וספיר סחט עבירה והעלה ל-71-73. רעננה החטיאה, האקדמיה איבדה ובני מיהר קדימה אך ספק הוכשל ספק נתקל בשחקן יריב, איבד את הכדור ובריסקר ביצע את העבירה החמישית שלו והריסון עם אחת מהקו קבע 71-74. עבירה על בני שלחה אותו לדייק פעמיים מהקו וקבוצתו ניסתה לחטוף את הכדור. אוזן לא התרגש, סחט עבירה והעלה ל-73-76 עם 12 שניות על השעון. בני מיהר קדימה ועצר לזריקת התאבדות מטר מאחורי קו מחצית המגרש, שצללה פנימה עם 5 שניות על השעון – שיוויון. האקדמיה הלכה לספיר, שהגיע לטבעת ונעצר בעבירה עם 0.9 שנ' לשחק. הראשונה היתה בחוץ, השנייה בפנים ולפנינת השרון נותר ניסיון אחרון לנצח את המשחק, אולם תומפסון נחסם והניצחון נשאר בוינגייט
הפועל ירושלים דני – הפועל מודיעין אורנים (נדחה ליום רביעי 6.4)
מכבי ת"א – הפועל ברנר (נדחה ליום שישי 8.4)

משחק ממחזור 13:
מכבי רעננה עירוני – מכבי ת"א 82-86
מכבי עירוני יורם רעננה אירחה במוצאי שבת את מכבי תל-אביב, לאחר שהאחרונה הסכימה להקדמת המשחק בכדי שהמארחים יוכלו לשתף במשחק את החריג עדן נלגס, המתגייס בימים הקרובים. הצהובים הגיעו כשהמקום הראשון מובטח למעשה, בעוד יריבתם מחפשת ניצחון שיקרב אותה אל המקום השני ויתרון ביתיות ברבע-גמר הפלייאוף.

הפתיחה של המקומיים היתה מהממת, כשמייקל בריסקר צולף 2 שלשות ושמונה נקודות מהירות בדרך ל-2-12 אחרי פחות משתי דקות, מה שאילץ את אורן אהרוני להזעיק פסק-זמן. עידו פליישר ויובל זוסמן ניסו להחזיר את האורחים לתמונה, אבל רעננה שיחקה עם המון התלהבות ורק החטאות מרגיזות מתחת לסל מנעו ממנה פער גדול יותר. 8 רצופות של בריסקר סגרו רבע ראשון נהדר של הלבנים עם 11-24.

בריסקר וגיל בני לא עצרו ושלשה של האחרון העלתה את קבוצתו של רון נוה ל-14-31. פליישר הגיב עם שליטה בצבע בצד השני, כשבניגוד למשחק הראשון בין הקבוצות הפעם נלגס מתקשה להצר את צעדיו ואף סופג 3 עבירות מהירות. תומר זלמנסון ניצל ירידה לא טובה של המקומיים להגנה וגם עומר ויצמן ובן תומפסון התמלאו בעבירות, מה שאיפשר למכבי תל-אביב לחתוך את הפיגור ל-33-42. ברעננה כעסו על עבירה ברורה על בריסקר שנעלמה מעיני השופטים ונענשו בעבירה טכנית, אותה ניצלו עמית עבו (מקו-העונשין) וזוסמן (בשלשה) בכדי לנגוס בפער עד 37-43 בלבד בהפסקה.

המומנטום של הכחולים נמשך אל תוך הרבע הבא, כשעבו ופליישר מצמקים ל-44-45. תום אולנובסקי ובן תומפסון ניסו לעצור את המפולת, אך פליישר וזוסמן לא התרגשו ועלו ליתרון 55-49. בני צימק עם שתיים מהקו, אבל קבוצתו שכחה לשחק הגנה בדקות הללו, כשעבו מטייל לנקודות קלות בדרך ל-61-51 ורעננה על סף שבירה. רגע לפני שהמשחק בורח לקבוצתו מהידיים הגיב בני עם שלשה וג'אמפ על הבאזר – 61-56.

עכשיו המומנטום חזר לצד של הביתיים. נלגס חזר עם ארבע עבירות ויחד עם בריסקר צימקו ל-63-61. בריסקר חטף, יצא מחוץ לקשת ותפר שלשה אדירה שהחזירה את ההולכה לשרונים ועוד הפגזה מרחוק של אולנובסקי הקפיצה את הספסל הרענני לאויר ביתרון 64-69. עמית זיס וזוסמן לא הרימו ידיים והגיבו עם נקודות משלהם, אבל בריסקר קבר שתיים רצופות מדאון-טאון ושמר על הפער עם 75-80. זוסמן הגיב עם שתיים מהקו והמארחים איבדו. עבו חדר פנימה והחטיא, בריסקר הרים את הכדור לתיקרה במאבק על הריבאונ. בני התרומם לגובה מדהים מעל זוסמן והדף את הכדור קדימה אל עבר בריסקר כדי לסדר לרעננה יתרון 77-82 עם כדקה על השעון. עבו ובריסקר החליפו נקודות מהקו וזלמנסון עם סל ועבירה חמישית לנלגס הוריד ל-81-84 אך החטיא את זריקת הבונוס. בני עם שתיים מדוייקות העלה לפלוס 5 אבל טעה בעבירה לזריקת התאבדות של עבו והאחרון ניגש לקו בפיגור 81-86 עם 3 שניות על השעון. אחרי שקלע את הראשונה הוא החטיא את השנייה והשלישית, פליישר אמנם זכה בריבאונד אבל שלשה של זוסמן מהפינה לא פגעה בכלום ורעננה סימנה וי על הניצחון השנתי הקבוע שלה נגד הצהובים בארבע העונות האחרונות.

בית תחתון:
מחוז צפון
אקדמיית ויינגיט צפון מובילה את הליגה (משוריינת לעונה הבאה, 34 נק'). מכבי חיפה מבטיחה עונה נוספת בליגת העל לנוער (מקום שני, 33 נק' ומשחק חסר). מכבי פרדס חנה סיימה את משחקיה ולא תעפיל לליגת העל לנוער (מקום שלישי, 31 נק'). מאבק משולש על המקום השני והכרטיס למבחנים שנותרו שלושה משחקים לתום העונה בין: הפועל קרית טבעון (מקום רביעי, 30 נק' ושני משחקים חסרים), הפועל ניר נהריה (מקום שישי, 30 נק' ומשחק חסר) והפועל ג.מ. צעירים (מקום שביעי, 30 נק' ושני משחקים חסרים). מכבי עמיחי חדרה (מקום חמישי, 30 נק') סיימה את משחקיה.
המשחקים שנותרו: קרית טבעון – ג.מ. צעירים, מכבי חיפה – קרית טבעון, ג.מ. צעירים – נהריה.
התוצאות:
הפועל ג.מ. צעירים – מכבי פרדס חנה 52-88
הפועל ג.מ. צעירים אירחה את האורחת מפרדס חנה. הפתיחה עוד הייתה מאוזנת ששחקניו של וינרייב הציגו משחק טוב אך האורחים היו בעניינים שהררי, צור, בן שלום, פריבר וחנני מספקים את הנקודות ובסיום הרבע הראשון 14-20 למקומיים.
רבע שני מצוין של הפועל ג.מ. צעירים ששטפו את המגרש, שפריבר בדקות מופלאות משפיע על כל חלקי המשחק של הקבוצה, והמקומיים סוגרים רבע שבו הם רצים 8-28 ובמחצית 22-48 אדום לבן !
גם ברבע השלישי המשיכו שחקני הפועל ג.מ. צעירים להציג משחק מצוין שהם ממשיכים להגדיל את הפער. דניאל כהן, צור ,הררי, חנני וסרור הם המוציאים לפועל ברבע זה ובסיום הרבע השלישי 38-73
ברבע הרביעי כבר הפער הגיע ל-40 הפרש אבל קיפאון בהתקפה והתעשתות קלה של האורחים בעיקר של אלחדד הורידה במעט את ההפרש ובסיום ניצחון מרשים ל הפועל ג.מ. צעירים שגם הציגו משחק מצויין קבוצתי ושוטף של כל שחקני הקבוצה ש5 מהם מסיימים בדו ספרתי.
קלעו להפועל ג.מ. צעירים:
יאיר הררי -20, דן פריבר -19, אלון חנני -13, נטע בן שלום,יהל צור-10 כ"א, דניאל כהן -6, בניהו סרור, יהודה בוכריס-5 כ"א
מכבי עמיחי חדרה – מכבי חיפה 67-69
אקדמיית ויינגיט צפון – הפועל ניר נהריה 70-65

מחוז מרכז
אליצור עירוני נתניה (34 נק'), ועירוני אהרן ר”ג (מקום שני , 32 נק') מבטיחות עונה נוספת בליגת העל. הפועל כפר סבא אביב (מקום שלישי , 31 נק' ומשחק עודף) הולכת למבחנים. שאר הקבוצות ירדו לליגה הלאומית: בני הרצליה (מקום רביעי, 30 נק'), והפועל לב השרון מקי (מקום שישי , 28 נק' ומשחק חסר) , מכבי טדי ת”א (מקום שישי , 27 נק' ומשחק חסר) והפועל יורם חולון (מקום שביעי , 26 נק' ומשחק חסר)
התוצאות:
בני הרצליה – הפועל כפר סבא אביב 60-45
מכבי טדי ת”א – הפועל לב השרון מקי 72-73
אליצור עירוני נתניה – הפועל יורם חולון 56-67

מחוז דרום
שתי קבוצות הבטיחו מקומן בעונה הבאה בליגת העל לנוער: הפועל גן יבנה (מקום ראשון , 34 נק' ומשחק עודף) והפועל ירושלים יובל (מקום שני , 33 נק'). מכבי עופר ראשל”צ הולכת למשחקי המבחן (מקום שלישי , 28 נק'). שאר הקבוצות ירדו לליגה הלאומית: הפועל באר טוביה (מקום רביעי , 27 נק' ומשחק עודף), הפועל ב”ש/בני שמעון (מקום חמישי , 24 נק' ומשחק עודף). מכבי עומר רחובות (מקום שישי , 23 נק')
התוצאות:
מכבי עופר ראשל”צ – הפועל ב”ש/בני שמעון 59-75
הפועל גן יבנה – הפועל באר טוביה 61-72
מכבי עומר רחובות – הפועל ירושלים יובל 65-57