המחזור ה-20 בלאומית: ניצחון לב"ש על נס ציונה, רעננה גברה על הוד השרון

עוד מחזור מרתק עבר הערב בליגה הלאומית, ושוב יש קבוצת צמרת שהפסידה במפתיע, הפעם הפועל כפ"ס במשחק חוץ בקרית אתא. הפועל ב"ש שהתאוששה עם ניצחון ביתי על נס ציונה, ומכבי רעננה שגברה בביתה על הוד השרון, התייצבו בראש הטבלה עם מאזן זהה של 14 נצחונות ו-6 הפסדים. במקומות 4-3 כפ"ס והפועל ר"ג/גבעתיים שלא התקשתה לנצח את הפועל חיפה המדרדרת , עם מאזן של 13 נצחונות ו-7 הפסדים.

בתחתית ממשיך להיות אנוש מצבן של עירוני ר"ג שנוצחה על ידי גליל עליון, וא.ס. רמה"ש שתארח מחרתיים את מגדל העמק.

 

ניצחון חשוב 68-77 ליניב בורגר והפועל ב"ש בקרב הצמרת מול נס ציונה המתחדשת עם הזר החדש ג'רמיין ביל שהחליף את בילי מקשפרד. רבע ראשון חזק של המקומיים שהסתיים ב- 15 הפרש סגר עניין למעשה, ומשם הכתומים כבר לא הצליחו לחזור. אנטוני פישר קלע 20 נקודות, ג'ייסון וויליאמס עם 18. 17 נקודות של לי רוברטס לא סייעו למפסידים, שירדו עד המקום השביעי.

הפסד מפתיע להפועל כפ"ס בקרית אתא 62-72. רבע ראשון מדהים שהסתיים בתוצאה 7-27 לאתא, סגר עניין מוקדם מהצפוי, וכפ"ס מאבדת נקודות חשובות מאוד במאבקי הצמרת. נועם מטלון קלע 19 נקודות, דאליס ג'וינר הוסיף 16. דנזל ליוינגסטון עם 18 לכפ"ס.

מי שנצמדה לב"ש בפסגה היא מכבי רעננה עם ניצחון ביתי דרמטי על מכבי הוד השרון 90-94. רעננה ירדה בפיגור לרבע האחרון, אבל דקות מצוינות של יובל זוסמן וגלעד קרני הביאו למהפך. הוד השרון עוד צימקה ל-2 הפרש כשנותרו 16 שניות לסיום, אבל שתי קליעות עונשין מוצלחות של קרני סגרו עניין עבור רעננה. סמי גיבנס הצטיין כרגיל ברעננה עם 21 נקודות, זוסמן תרם 16 וקרני הוסיף 15. להוד השרון שוב היה זה סטורם וורן עם הדאבל דאבל הרגיל שלו – 29 נקודות ו-17 כדורים חוזרים.

הפועל ר"ג/גבעתיים הביסה בבית 73-93 את הפועל חיפה שסגרה הפסד שמיני ברציפות!!! ג'מאל אולסוורה ויניב סולומון קלעו 24 נקודות כל אחד, ראשד מאדן הוסיף 23. אור זינדרמן בלט בחיפה עם 14 נקודות.

מכבי רחובות ממשיכה להיות סוס שחור והפעם רשמה ניצחון חשוב על הפועל עפולה 67-74 למרות קאמבק גדול של עפולה בדקות הסיום, והמקומיים בדרך להבטחת מקומם בפלייאוף. איוון ייטס עם 21 נקודות לרחובות, דימיטריוס טרידוול קלע 25 למפסידים. הניצחון העלה את רחובות למאזן של 8-12, בדיוק כמו לקרית אתא ושתיהן חולקות את המקומות 6-5.

הפועל גליל עליון ניצחה בבית את נועלת הטבלה עירוני ר"ג, 89-100. יניב שטראוס היה מצוין עם 26 נקודות, ג'רמיין ג'ורדן הוסיף 18. אנטוני לי ושון לבנובסקי קלעו 19 לר"ג.