המחזור ה-22 בלאומית: נס ציונה גברה על כפ"ס, ב"ש ניצחה בקושי את עירוני ר"ג

 

ארבעה מחזורים נותרו לסיום העונה הסדירה, והליגה הלאומית ממשיכה להיות הכי לא צפויה. הפועל ב"ש גברה בקושי בביתה על עירוני ר"ג האחרונה ושמרה על המקום השני. השלישית ערב המחזור, הפועל כפ"ס, הובסה בנס ציונה, ואיפשרה להפועל ר"ג/גבעתיים להשתוות אליה אחרי שזו גברה בביתה על מכבי רחובות. קרית אתא קטעה רצף של 5 נצחונות עם הפסד ביתי להוד השרון. אתא, נס ציונה ורחובות מחזיקות במאזן זהה של 13 נצחונות ו-9 הפסדים. הוד השרון במקום השמיני פתחה פער של שני משחקים על עפולה, גליל עליון ומגדל העמק שתופסות את המקומות 9-11, ונראה כי השמינייה הראשונה די סגורה.

נס ציונה הוכיחה שלא כדאי להספיד אותה, וניצחה את הפועל כפ"ס 60-77 בקרב הצמרת של המחזור. אלעד הופמן ולי רוברטס קלעו 17 למקומיים שפתחו עם רבע ראשון של 17 הפרש. דנזל ליוויגנסטון קלע 25 לכפ"ס.

השנייה בטבלה הפועל ב"ש התקשתה מאוד מול נועלת הטבלה, עירוני ר"ג וניצחה בקושי 84-86. ר"ג הפתיעה בקונכיה כשסיימה את המחצית הראשונה ביתרון, אבל ערב מצוין של ג'ף אלן עם 30 נקודות סגר עניין עבור האדומים. אנתוני פישר הוסיף 19 לב"ש, בר"ג בלט אנתוני לי עם 29 נקודות.

ניצחון ביתי השיגה גם הפועל ר"ג/גבעתיים 50-66 על מכבי רחובות. רבע אחרון מצוין של המקומיים 9-23 סגר את הסיפור. יניב סולומון המשיך את היכולת הנהדרת שלו העונה עם 20, ג'מאל אולסוורה הוסיף 19. דולב דראפיץ' קלע 13 לרחובות.

ניצחון חוץ מפתיע למכבי הוד השרון על קרית אתא 69-70. 4 דקות לסיום האורחים כבר הוליכו ב-12 הפרש, אבל אתא חזרה עם קאמבק גדול שלא הספיק לה כדי להפוך את התוצאה. סטורם וורן קלע 21, ורנון טיל הוסיף 20 למנצחים. סירדומיניק פוינטר עם 26 לאתא.

בקרב תחתית חשוב השיגה הפועל חיפה ניצחון חוץ על א.ס. רמה"ש במשחקו הראשון של מאמנה החדש עמיר עוזי, 78-87, בעיקר בזכות רבע שני מצוין. ניב משגב בלט אצל האורחים עם 26 נקודות, ג'מאר יאנג הוסיף 25. לורנזו גורדון קלע 25 לרמה"ש..

ניצחון ביתי בכפר בלום להפועל גליל עליון על מגדל העמק 75-85. סיימון באוארס קלע 26 לביתיים, מקסים קיקוס הוסיף 17. מרכוס רלפורד עם 26 למגדל העמק.