המחזור ה-6 בארצית: נצחונות לקרית מוצקין ואליצור נתניה בצפון, מכבי שוהם בלתי מנוצחת בדרום

המחזור ה-6 בליגה הארצית נערך אמש, ובסיומו ממשיכה מכבי שוהם מהדרום את פתיחת העונה הנהדרת שלה כאשר נותרה הקבוצה היחידה הבלתי מנוצחת בשני המחוזות לאחר ניצחון שישי העונה, בחוץ על באר יעקב. בצפון מוצקין ונתניה עם ניצחון חמישי העונה שמיקם אותן בשני המקומות הראשונים.

 

במחוז הצפוני נוצר ראש חץ של שתי קבוצות עם מאזן של 5 ניצחונות והפסד בודד. קרית מוצקין לא התקשתה מול מכבי חדרה וניצחה 68-82. עידו קוז'יקרו ושות' ינסו לשמור על המקום הראשון בשבוע הבא כשיתארחו בכפר יונה. חדרה תחזור הביתה ותארח את צפת כשהיא מחפשת ניצחון שני העונה.

אליצור נתניה עברה משוכה לא פשוטה וניצחה בחוץ את עמק חפר, 77-89. הנתנייתים יחפשו ניצחון שישי העונה בשבוע הבא כשיארחו את נשר. עמק חפר תנסה להתאושש מההפסד במשחק חוץ מול אקדמיית וינגייט.

הפועל עכו, שערב המחזור החזיקה במאזן זהה לזה של מוצקין ונתניה, הופתעה במעלות ונוצחה 86-78. עכו תהיה חופשית במחזור הבא, ואילו מעלות תתארח אצל לב השרון החלשה.

הפועל ג'ת ספגה הפסד שני ברציפות אחרי פתיחת עונה מצוינת, הפעם בצפת 90-88. בג'ת ינסו להתאושש במחזור הבא כשהקבוצה תארח מכבי פ"ת.

מכבי פ"ת גברה על אקדמיית וינגייט 63-73, וסגרה ניצחון רביעי העונה. בשבוע הבא תתארח פ"ת בג'ת ותנסה לסגור ניצחון חמישי העונה במגרש הביתי של ג'ת.

במפגש בין שתי הקבוצות שעדיין לא ניצחו העונה, הביסה נשר את לב השרון, 47-76, והותירה את האורחת בודדה בליגה ללא ניצחון.

 

במחוז הדרומי ממשיכה מכבי שוהם את פתיחת העונה הנפלאה שלה, והשבוע גברו עמיר עוזי וחבורתו בחוץ על באר טוביה 76-82. שוהם תחזור הביתה במחזור הבא ותארח את מכבי בת ים למפגש צמרת מסקרן.

אליצור יבנה שפתחה את העונה עם 4 נצחונות רצופים ספגה הפסד שני ברצף, הפעם מול הפועל לוד בחוץ 85-74. הקבוצה של אוהד יתום תנסה לחזור למסלול הנצחונות כשתארח במחזור הבא את חבל איילות.

בשני משחקים נוספים שנערכו אמש גברה בחוץ אליצור רמלה על אליצור עירוני אשקלון החלשה שעדיין לא ניצחה העונה, 76-92. קרית אונו גברה בביתה על חבל איילות, 57-71.