המחזור ה-9 בארצית: נצחונות לנתניה ומוצקין בצפון, ניצחון לבת ים והפסד שני לשוהם בדרום

שחקי המחזור ה-9 בליגה הארצית נערכו אמש, ובסיומם ממשיכות שתי המוליכות הצפוניות להוביל את הטבלה לאחר שאליצור נתניה ניצחה בביתה את הפועל עכו, ואילו קרית מוצקין ניצחה בבית את הפועל צפת. במחוז הדרומי השיגה המוליכה מכבי בת ים ניצחון 7 העונה, ואילו מי שהוליכה את הטבלה עד לפני שני מחזורים, מכבי שוהם, ספגה הפסד שני ברציפות, הפעם בחוץ מול הפועל לוד.

 

במחוז הצפוני עמדו שתי המוליכות בפני משחקי מוקש. אליצור נתניה אירחה את הפועל עכו, והחבורה של אסף דותן אמנם נתקלה בקשיים, אבל הצליחה בסופו של לנצח 69-75 ולרשום את נצחונה ה-8 העונה. בשבוע הבא תצא נתניה למשחק חוץ מול לב השרון החלשה שעדיין לא ניצחה העונה. עכו תארח את אקדמיית וינגייט.

קרית מוצקין אירחה את מעלות, ועל הפרקט התפתח קרב חפירות כשאף אחת מהקבוצות לא מצליחה לפתוח פער ולברוח ליריבתה. בסיום 40 הדקות התוצאה הייתה שיוויון 63-63, וב-5 הדקות של הארכה הייתה זאת מוצקין שלחצה על הגז וסיימה עם ניצחון 69-77. בשבוע הבא תצא מוצקין למשחק חוץ לא פשוט בפ"ת. מעלות תחזור הביתה ותארח את ג'ת.

בשאר המשחקים ניצחה מכבי חדרה את עמק חפר 65-71, ג'ת לא התקשתה להביס בביתה את הפועל נשר 55-84, ובית"ר כפר יונה גברה על מכבי פ"ת אחרי משחק צמוד 68-72.

 

במחוז הדרומי מכבי בת ים לא עוצרת, והשבוע רשמה ניצחון ביתי על חבל מודיעין 64-73. במחזור הבא תצא בת למשחק חוץ מול אליצור רמלה. חבל מודיעין תארח את הפועל לוד ותחפש ניצחון 3 העונה.

אליצור יבנה, בהנהגתו של אבי פוגל המצוין שקלע 31 נקודות, גברה על קרית אונו 77-87. בשבוע הבא תארח יבנה את אליצור עירוני אשקלון החלשה, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה.

בשאר המשחקים הביסה מכבי מעלה אדומים בחוץ את אליצור עירוני אשקלון 69-122, באר טוביה הביסה את רמלה 65-81, ואליצור איתו אשקלון גברה בחוץ על חבל אילות 50-54.