הנבחרת האולימפית יצאה לאוניברסיאדה

הנבחרת האולימפית תמריא הערב לטייפה, שם תתחיל לשחק במסגרת האוניברסיאדה ביום ראשון נגד ליטא. בהמשך מצפים לנבחרת משחקים נגד רוסיה, אוסטרליה, אוקראינה ומוזמביק.

לקראת המשחקים אמר המאמן אריאל בית הלחמי: "עברנו הכנה טובה. כמובן שיש בעיות רגילות, פציעות, שחקנים שעברו לבוגרת וזו מטרת הנבחרת האולימפית ואני שמח שחלק עברו וגם יהיו חלק מהנבחרת באליפות אירופה. הנבחרת שלנו מוכנה לאתגר. יש לנו שחקנים שאנחנו מאמנים בהם. יש עוד כמה פציעות של שחקנים שעדיין לא כשירים לחלוטין, אבל אני מאמין שעד המשחק הראשון כולם יהיו בסדר. אנחנו מאוד מתרגשים לקראת הנסיעה והמשחקים, אבל המטרה הגדולה היא לצבור ניסיון בינלאומי בגיל שאין בו תחרות באירופה וזה בהחלט  ייתן לשחקנים ניסיון טוב וברמה גבוהה מאוד. אני מאמין שחלק מהשחקנים שלנו, יהיו כבר בנובמבר הקרוב חלק משמעותי בסגל הנבחרת הבוגרת במשימה הבאה שמצפה לה אחרי אליפות אירופה. אני מודה לכולם על האמון והתמיכה וגם לשחקנים שהיו איתנו ולא נסעו בסופו של דבר ולא בגלל יכולתם המקצועית".
הסגל: נאור שרון, יפתח זיו, איגור קולשוב, גולן גוט, דניאל קופרברג, בן אלטיט, דניאל דנינו, חואקין שוכמן (קפטן), נתנאל ארצי, עמית גרשון, אוראל לב, תומר גינת.
עוזר המאמן עופר רחימי, מנהל חזי הוכמן, פיזיותרפיסט גדי ריבובסקי.