הנציגות הישראליות באירופה: הפסדים לירושלים ולחולון, ניצחון לבני הרצליה

שלושה משחקים נערכו הערב במסגרות אירופיות ובהם נטלו חלק שלוש קבוצות ישראליות: הפועל ירושלים, הפועל חולון ובני הרצליה. בסיכום הערב לישראליות שני הפסדים לירושלים וחולון מול ניצחון אחד שהשיגה הרצליה בפורטוגל.

הערב נפתח עם משחקה של הפועל ירושלים בליטא. ירושלים פתחה ברגל שמאל את המסע שלה ביורוקאפ כאשר נוצחה הערב בחוץ על ידי לייטקבליס 86-72.
החצי הראשון עוד היה צמוד, אבל במחצית השנייה פתחו המקומיים פער אותו לא הצליחה ירושלים לסגור. בשורות האלופה בלטו קרטיס ג'רלס עם 23 נקודות ואוסטין דיי עם 16.

במשחק השני של הערב, הפסד אכזרי להפועל חולון במחזור הראשון בליגת האלופות, 78-76 במשחק החוץ מול מורסיה הספרדית. חולון היתה מצוינת והוליכה בשלבים רבים במשחק, אבל הקפטן הספרדי בניטה עם 7 נקודות רצופות בסיום נתן למקומיים את הניצחון. טו הולוואי עוד ניסה שלשת ניצחון שהלכה החוצה.

הולוואי קלע 21 נקודות, תומאס עם 20, אלכסנדר עם 12. ביום שלישי הקרוב תקיים חולון את המשחק השני בליגת האלופות בו תתמודד במשחק ביתי מול מונאקו.

במשחק השלישי של הערב ניצחה בני הרצליה את פורטו במשחק חוץ 83-85, ולמרות שהפסידה בהפרש של 3 נקודות במשחק הביתי בהרצליה, היא הבטיחה את השתתפותה בשלב הבתים של היורופקאפ והיא תשתתף בו זו השנה השנייה ברציפות.

ג'ף אדריאן הצטיין בהרצליה עם 18 נקודות, שון דוסון קלע 14, חליל קנסביץ' הוסיף 13.