הערב ב-20:00: הנבחרת מארחת את גאורגיה בפתיחת השלב השני במשחקי מוקדמות גביע העולם

הערב בשעה 20:00 ייצא לדרך השלב השני של מוקדמות גביע העולם אליו העפילו 24 הנבחרות הבכירות באירופה, כאשר נבחרת ישראל תארח את נבחרת גאורגיה.

תמונת מצב: משחק ראשון לשתי הנבחרות בשלב השני של מוקדמות גביע העולם. זהו החלון הרביעי של המוקדמות, אליו עלו 24 הנבחרות הבכירות באירופה. בבית של ישראל יפגשו בשעה 19:00 אסטוניה נגד גרמניה ובשעה 21:00 יוון נגד סרביה. נכון לעכשיו גרמניה ויוון במאזן מושלם 0-6, סרביה שלישית עם 2-4, ישראל רביעי 3-3, אסטוניה וגאורגיה אחרונות עם 4-2. אחרי החלונות הבאים בסוף נובמבר ובפברואר, 3 הראשונות מהבית הזה יעלו לגביע העולם בסין בספטמבר 2019.

היריבה: גאורגיה, זו שניצחה את נבחרת ישראל ביורובאסקט האחרון 91-104 אחרי הארכה, ניצחה בבית המוקדם פעמיים רק את אוסטריה. טוקו שנגליה הוליך אז את קלעי שתי הקבוצות עם 25 נקודות ויגיע גם למשחק מחר. גל מקל היה הבולט בישראל עם 23. שנה וכמה ימים עברו מהמשחק ההוא ובסגל של ישראל רק שני שחקנים שהיו גם אז, מקל ובר טימור. לנו יש את יובל זוסמן ה-MVP של אליפות אירופה האחרונה עד גיל 20 וגם לגאורגים יש כוכב צעיר, גוגה ביטדזה (2.11 מ'), רק בן 19, אבל מסומן כבר לדראפט ה-NBA הבא ומשווה ליוסוף נורקיץ' מפורטלנד. כמו ישראל גם הגאורגים לא עלו שלב באליפות אירופה, אבל המאמן אליאס זורוס נשאר בתפקידו.

סמלים וטקסים: את התקווה ישיר הזמר והיוצר דודי בן דוד. הקהל יוכל להתאפר בצבעי הנבחרת ולהצטלם עם גביע אירופה בו זכתה נבחרת העתודה בקיץ האחרון. בסיום הרבע הראשון תעלה כל נבחרת העתודה למגרש ותקבל את הכבוד המגיע לה. האיגוד יארח במשחק את כל נבחרות ישראל הנוספות, הנשים, העתודה לבנים ולבנות, נוער, נערות, קדטים, קדטיות והנבחרות עד גיל 14. כבר בשעה 4 בבוקר אחרי המשחק הנבחרת תגיע לנתב"ג כדי להמריא לברלין ומשם כשעתיים נסיעה ללייפציג שם תפגוש ביום ראשון בשעה 19:00 שעון ישראל את גרמניה ודניס שרודר.