העתודה יוצאת לאליפות אירופה. הקפטן גיל בני: מכוונים הכי גבוה שאפשר

אחה"צ תצא נבחרת העתודה לפראג ומשם לעיר חמניץ בגרמנה, שם תשחק החל משבת באליפות אירופה דרג א', בו זכתה בשנה שעברה במקום השני ובמדליית הכסף. 4 שחקנים היו בסגל של השנה שעברה ונמצאים בו גם השנה: יובל זוסמן, מירון רוינה, מיכאל מושקוביץ' וגיל בני הקפטן שאמר: "אנחנו מאוד מתרגשים לקראת היציאה לאליפות. חיכינו לרגע הזה ועבדנו בשבילו כבר הרבה זמן. אני מרגיש שאנחנו מגיעים מאוד מוכנים ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות בשביל לעשות אליפות טובה. אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר ומאמינים בעצמינו. יש בנבחרת הזאת חיבור מדהים בין השחקנים וחיבור מעולה עם הצוות. אני מאמין שאני יכולים לנצח כל נבחרת אחרת אבל זה לא יהיה פשוט, ניתן הכל על המגרש ונעשה את הכי טוב שלנו בשביל לייצג את המדינה בכבוד".
שאר השחקנים בסגל: יאיר קרביץ, רז אדם, מייקל בריסקר, דני אבדיה, נועם אביבי, עידו שבת, גבי צאצאשווילי ועידו פליישר. מאמן אריאל בית הלחמי, עוזרים שרון אברהמי ויואב שמיר, מאמן כושר רימון יבזורי, פיזיותרפיסט גדי ריבובסקי, מנהל נבחרת חזי הוכמן, ראש משלחת רון וורטיצקי.
בשבת מצפה לנבחרת מבחן קשה ראשון, נגד גרמניה הביתית באולם שצפוי להיות מלא ב-4,000 צופים, ביום ראשון הנבחרת תשחק מול רומניה ובשני נגד אלופות אירופה יוון. הבית של ישראל יצטלב במשחק הרביעי והחשוב באליפות מול הבית בו ישחקו סרביה, איטליה, שבדיה ואיסלנד.

כל המשחקים ישודרו בערוץ הספורט ובדף הפייסבוק של איגוד הכדורסל