הפסד לנבחרת העתודה לנשים בפתיחת אליפות אירופה מול קרואטיה

נבחרת העתודה של ישראל לנשים פתחה את אליפות אירופה עם הפסד לקרואטיה החזקה 51-65.

ישראל פתחה עם הקפטנית טל לב, עדן רוטברג, אופיר לביא, נוגה פלג פלץ וליאור הלוי.

ישראל פתחה מצוין, 2 שלשות רצופות של טל לב קבעו 6-14 לנבחרת שלנו אבל אנה פטראק הקרואטית הגיבה בשלשה משלה והריצה את הנבחרת שלה עד פיגור מינימלי של 15-17 בסיום הרבע הראשון.

קרואטיה עלתה ליתרון ראשון במשחק בתחילת הרבע השני ועם ריצת 0-12 עלתה ליתרון 17-27 אחרי שלשה של סיפוב. דקות טובות מאד של צליל וטורי שמרו על הפיגור החד ספרתי ובסיום המחצית הראשונה 29-34 לקרואטיה אחרי שלשת באזר של אופיר לביא.

אליסון רוזנבלום הורידה את היתרון ל-4 בלבד בפתיחת המחצית השניה אבל שלשה של סילוב קבעה 32-39 קרואטי אחרי 4

הרבע האחרון נפתח טוב עבור ישראל אבל על כל סל של הנבחרת, הצליחו לקלוע גם הקרואטיות ובעיקר סילוב הצלפית ששלשה נוספת שלה קבעה 49-56, שש דקות לסיום. סל ועבירה של פטארק העלה את הקרואטיות ליתרון דו ספרתי לראשונה מאז הרבע השני ו-4 דקות לסיום ההפרש עמד על 51-63, הפרש ממנו ישראל לא חזרה.

קלעו לישראל: רוטברג 10, טל לב 9, רוזנבלום 7, לביא 6, ואטורי 6, יצחקי 4, פלג פלץ 4, דנן 3, הלוי 2.

לקרואטיה: פטראק 19, סילוב 16

דקות ברבע השלישי. שלשה של ירדן דנן שמרה את ישראל במשחק עד סיום הרבע השלישי שהסתיים ביתרון קרואטי של 47-53.

תגובות

מאמנת נבחרת העתודה שירה העליון אמרה לאחר המשחק: "זה לא היה משחק טוב שלנו, גם ברמת אחוזי הקליעה וגם ברמת ההתאמות תוך כדי המשחק לפטראק ולסילוב. אבל זה טורניר ארוך והדגש הוא על ההמשכיות ועל המעברים למשחק הבא. מחר יש לנו משחק שחובה לנצח מול אירלנד, אנחנו נבוא ונהיה טובות יותר, אני סומכת על הבנות שנבוא מרוכזות ומפוקסות יותר וננצח את המשחק. נראה וידאו, נדבר עם השחקניות, לא קרה שום אסון. זה טורניר ארוך ולכל משחק יש חשיבות בפני עצמו".

מנהל האגף המקצועי לנשים טל נתן אמר: "כמו שהיום אנחנו עצובים, אני מסתכל קדימה. היה משחק לא טוב שלנו אבל זה נותן לנו הרבה אפשרויות להתקדם קדימה, המשחקים הבאים הופכים להיות משחקי מאסט. אני מניח שאחרי הניצחון נגדנו, קרואטיה יסיימו את הבית במקום הראשון. אבל צריכים עכשיו לבוא יום אחרי יום, לנצח את המשחקים ולנסות להעפיל לחצי הגמר, זו צריכה להיות המטרה".