הפסד לנבחרת העתודה מול ספרד; תפגוש מחר את גרמניה בשלב הנוקאאוט

נבחרת העתודה של ישראל ספגה הפסד ראשון באליפות אירופה, כאשר נוצחה על ידי ספרד, 90-71, ודורגה שלישית בבית המוקדם. מחר, במסגרת משחקי הנוקאאוט, תפגוש ישראל את נבחרת גרמניה בשעה 20:45.

ספרד 3

הנבחרת של דן שמיר שהרשימה מאוד בשני המשחקים הראשונים, נקלעה לערב פחות טוב מול יריבה שהייתה בכושר מצוין. במחצית הראשונה עוד התנהל משחק שקול, אבל ריצת 0-14 של הספרדים ב-3 הדקות האחרונות פתחה פער של 14 נקודות, 45-31, וזאת גם הייתה תוצאת המחצית. במחצית השנייה הפער הלך וגדל, והנבחרת הישראלית לא הצליחה לחזור למשחק. בסיום, 90-71 לספרדים, וישראל תתמודד מחר מול גרמניה במשחק נוקאאוט שניצחון בו יעלה אותה לרבע הגמר.

ספרד 2

קלעו לישראל: דניאל דנינו 14 נקודות ו-6 ריבאונדים, צוף בן משה 13 ו-6 ריבאונדים, אור לאומי ותמיר בלאט 9 כ"א, די.ג'יי שארפ 8, דניאל קופרברג 5, נתנאל ארצי ורועי הובר 4 כ"א, סול לשם 3, עידו פליישר 2.

שמיר: "מחר משחק על כל הקופה"

מחר בשעה 20:45 תפגוש נבחרת העתודה את גרמניה במשחק של עלייה לרבע הגמר או ירידה למשחקי ההישרדות 9-16.

דן שמיר: "דיברנו על כל האפשרויות בתוך הנבחרת ומחוץ, ויש גם ימים כאלה. מחר משחק על רבע גמר. המקום הראשון בבית היה יכול להיות נהדר, אבל מבין ליטא וגרמניה קשה לדעת מה עדיף. הגרמנים יותר טובים מאשר בשנה שעברה. נתכונן כמו שצריך, זה משחק על כל הקופה. המפתח בחיים שלנו בכלל ובטח בכזה טורניר עם לוח זמנים כזה ורמה כזאת זה להיות מאוד חזקים בגישה למשחק. יש הרבה מה ללמוד מהמשחק הזה גם למחר וגם בכלל. לא צריך לשכוח את המשחק הזה וגם לא להגיד שזאת נבחרת יותר טובה, פשוט צריך לדעת לנצח קבוצות יותר טובות ואני סומך על כל מי שפה שיתמודד עם זה כמו שצריך".

ספרד 1