הקדטים יוצאים לאליפות אירופה. נדב זילברשטיין: יש לנו נבחרת מוכשרת

נבחרת הקדטים תצא היום בצהריים לסרביה לקראת אליפות אירופה דרג א' שתפתח ביום שישי. לקדטים מצפה בית לא פשוט עם סלובניה אותה תפגוש בשישי ולאחר מכן מונטנגרו וליטא (כל המשחקים ישודרו בדף הפייסבוק של איגוד הכדורסל). ביום המשחקים הרביעי והחשוב באליפות, תפגוש הנבחרת יריבה מהבית המקביל שכולל את ספרד, סרביה, לטביה והולנד.
לקראת היציאה אמר המאמן נדב זילברשטיין: "התחושות טובות. החברה עבדו מאוד מאוד קשה במשך שנה שלמה, מאוד התקדמו כקבוצה וכשחקנים. יש לנו בית לא פשוט, אבל באליפות אירופה דרג א' אין נבחרות חלשות. אני חושב שהמטרה הראשונה בכל נבחרת של ישראל ובטח בקדטים, זה לעזור לשחקנים להתקדם כשחקנים שיהיו בעתיד שחקנים משמעותיים בקבוצות המובילות ונבחרת ישראל ומן הסתם לעשות אליפות הכי טובה שאפשר. אני לא רוצה לדבר על הישג כזה או אחר כי הכי נכון זה להסתכל משחק משחק וברגע שנגמר משחק להתמקד במשחק הבא. יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת, שחקנים עם פוטנציאל גדול. עשינו הכנה טובה עם הרבה משחקי אימון וראינו שאנחנו מסוגלים להתמודד נגד כל נבחרת".
הסגל: עמית אהרוני (קפטן), שגיא זילברשלג, רועי פריצקי, הראל רינסקי, אמיתי רותם, יניר גדות, אופק גול, נועם דברת, גלעד לוי, ליאור ברקוביץ, אוהד דקל, טל פלד.
מאמן- נדב זילברשטיין. עוזרים- איתי ירושלמי ואדיר אמר. מאמן כושר- ירדן סעדה. פיזיוטרפיסט- צבי רבינקוב. מנהל- ספי צוק. ראש משלחת- אבי קצנברג.