השתלמות מאמנים ומפגש ידידות בטמרה הצפונית

ביום שבת 25.2 התקיים אירוע גדול ומכובד שכלל השתלמות מאמנים למאמני הסביבה ולאחר מכן משחק ידידות בין נבחרת של המגזר הערבי לבין המחזור הבוגר של האקדמיה לכדורסל בנות מכון וינגייט ואיגוד הכדורסל. באירוע המכובד נכחו יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, יו"ר ועדת כדורסל נשים עירית מלכה, מנהל מקצועי כדורסל נשים באיגוד הכדורסל טל נתן , יו"ר ועדת מינהל באיגוד הכדורסל זאהי בראנסי, חבר הנהלת איגוד הכדורסל אבי קצנברג. וחבר איגוד הכדורסל חביב חאג'.
האירוע החל בשעה 15:00 עם השתלמות והרצאה מרתקת של טל נתן בנושא התקפה מתפרצת והתקפת מעבר. המשיך בשעה 16:00 עם השתלמות והרצאה של ארז דגן בנושא הגנת היחיד והגנה קבוצתית. לאחר מכן עלו שתי הנבחרות למשחק ידידות שהיה צמוד ומעניין עם תמיכה נלהבת של הקהל לקבוצה המקומית מיישובי המגזר.
לאחר המשחק הוזמנו שחקניות ומאמני האקדמיה לארוחה משותפת ודברי ברכה.

 

אירוח בטמרה (1)
בשעות הצהריים לפני שהחל האירוע בטמרה נפגשו שחקניות האקדמיה מוינגיט והוריהם למפגש פיקניק מגבש. השמש החמימה ופריחת הכלניות והרקפות המופלאה סיפקו נוף משגע לארוחת פיקניק ביער קרית אתא. לאחר הפיקניק התקיימו משחקי חברה וחידון שערכו השחקניות להורים.
נטע קרומר מאמנת הראשית של המחזור הבוגר באקדמיה בוינגיט "היה מפגש מקסים ומגבש, האקדמיה זה משפחה והייתה הזדמנות לפגוש ולבלות עם המשפחות של השחקניות"
ארז דגן מנהלה המקצועי של האקדמיה לכדורסל בנות בוינגיט " אני מבקש לברך את זאהי ברנסי, נג'מי נג'מי , רכז פרויקט המגזר באיגוד הכדורסל, וצוות המאמנים שעובד תחתיו על אירוע יוצא מן הכלל. מבקש להודות לצוותים המקצועיים של האקדמיה על הירתמות לאירוע מיוחד זה.הייתה אווירה ידידותית ומקצועית .נהנתי מאד להתארח באירוע מיוחד זה.אני בטוח שהמשך שיתוף פעולה יתרום לפיתוח הכדורסל נשים במגזר בפרט וכדורסל נשים בכלל"
טל נתן מנהלה המקצועי של כדורסל נשים באיגוד הכדורסל " אירוע משותף של אקדמיית וינגיט,פרויקט המגזר שכלל השתלמות מאמנים ומשחק ראווה בהשתתפות יו"ר האיגוד וחברי הנהלה.אני שמח שיש שחקניות מוכשרות בעלות פוטנציאל בפרויקט המיגזר וכמובן באקדמיה.שיתופי פעולה כאלו חשובים מאד מכל הבחינות.שמחתי לראות הרבה הורים שבאו להיות חלק מהאירוע.אנו נמשיך בפרויקטים החשובים באגף המקצועי נשים יחד עם האגודות על מנת להמשיך ולקדם את כדורסל הנשים. אני רוצה להודות באופן מיוחד לרכזת האגף המקצועי בכדורסל נשים עדי שטדלר ולווילאם גנטוס רכז לוגיסטי של פרויקט הכדורסל במגזר הערבי "

אירוח בטמרה (2)