הערב, 19:30: נבחרת ישראל מול נבחרת גרמניה במוקדמות הגביע העולמי

במסגרת מוקדמות גביע העולם 2019 תתמודד מחר (19:30) נבחרת ישראל בהיכל קבוצת שלמה מול נבחרת גרמניה במסגרת מוקדמות גביע העולם 2019, זה יהיה משחק הבית האחרון של הנבחרת והלפני אחרון בקמפיין.

הסגל למשחק מחר יכלול את הקפטן גיא פניני, בר טימור, תומר גינת, עידן זלמנסון, איתי שגב, נמרוד לוי, גולן גוט, רפי מנקו, יפתח זיו ושלושה שיערכו בכורה במדים הלאומיים: דני אבדיה, טי.ג'יי קליין וגיל בני.

המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק: "הם חבורה שכיף לאמן אחד אחד. היה תענוג, אמנם קצר, אבל כיף גדול. כולם ראויים. אמרתי להם שהםה עוד יהיו בשלב כזה או אחר בנבחרת. זה תמיד שלב קשה. שחקנים תמיד רוצים לקחת חלק ומתרגשים מזה. זה מעט מאכזב, אבל צריך להסתכל על התמונה הכללית, על עצם זה שהם היו פה ולקחו חלק מהאימונים ויהיו חלק מההמשך. חלק מהשחרורים נבעו מצרכים מקצועיים. אנחנו חסרים ארבעה גארדים אז מן הסתם נשחק כדורסל מעט שונה ממה שהיינו רגילים".

"ננסה להעביר מבחינה התקפית קצת יותר משקל לשחקנים המנוסים יותר או ליתרונות שיהיו לנו בעמדות אחרות. זה לא בהכרח אומר שהגארדים שנכנסו לנעליים לא יעשו עבודה טובה, אני סומך עליהם. יש להם הזדמנות גדולה. אבל אנחנו צריכים להתכונן לעשות דברים אחרים, להשתמש בפורוורדים שלנו. כולם דרוכים ומתרגשים. נבחרת גרמניה באה לפה, וכולם יודעים ומחויבים מה המשמעות של לייצג את ישראל. לא תהיה בעיה של אנרגיות".

"זה חלון הפוך מהקודם, כי סרביה הייתה חסרה וגרמניה כמעט מלאה, ועכשיו זה להיפך. גם אצלנו זה ככה עם הפצועים ועם שחקנים מכבי שלא נמצאים, כך שיהיה משחק קצת שונה. שתי שניות ולהחטיא מהקו? לא מאמין שיכול לקרות דבר כזה שוב. זה היה אחד ההפסדים הכואבים, הייתי מאוד גאה באיך ששיחקנו שם".