חצי גמר גביע המדינה ווינר סל: מסיבת העיתונאים המסורתית בהשתתפות המאמנים והקפטנים

מסיבת העיתונאים לקראת חצי גמר גביע המדינה ווינר סל נערכה הבוקר בהיכל מנורה מבטחים בהשתתפות המאמנים והקפטנים של הקבוצות. להזכירכם, נותרו רק עוד 400 כרטיסים למכירה לערב המשחקים שיחל בשעה 18:30 במשחק חצי הגמר הראשון בין עירוני נהריה לבין עירוני נס ציונה, בשעה 21:00 יחל משחק חצי הגמר השני בין הפועל ירושלים למכבי ראשל"צ.

עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל אמר: "אנחנו שמחים להתחיל את השבועיים הקרובים שיחלו עם חצי גמר גביע המדינה ויסתיימו עם משחקי הנבחרת במוקדמות היורובאסקט. בין השאר נארח את נשיא פיב"א העולמי החדש מר ענאן ינאן שהוא נציג אפריקה, וזה כבוד גדול שלנו לארח אותו. אני מאחל לכל היושבים כאן שבוע מוצלח ומשחקים מהנים. אני בטוח שכרגיל כולם ייהנו".

יעל אלמור, מנכ"לית הטוטו ווינר: "טוטו ווינר גאה להיות נותן חסות של מפעל גביע המדינה, כל חובבי הספורט יודע שלגביע יש חוקים משלו שמולידים הפתעות, מה שהופך את משחקי הגביע למעניינים יותר. אוהדי הכדורסל צפויים לחויה בלתי נשכחת. אני רוצה לפנות לאוהדים ולשמור על האהבה למשחק ולהימנע מאלימות. בהצלחה לקבוצות ושהטובה תניף את גביע המדינה ווינר סל".

טל דן: "אנחנו מוכנים ורעבים להצליח, עבדנו קשה ואנחנו רוצים לעשות היסטוריה למועדון ולעיר. הקהל שלנו הולך לעשות אוירה מיוחדת מחר. לגבי פי ג'יי שהצטרף, כולם יודעים מה היכולות של טוקוטו, גם אצלנו הוא הופך להיות משמעותי, הוא אחלה בחור".

טוני גפני: "למשחק הקודם אין משמעות לקראת המשחק מחר, שתי הקבוצות יגיעו עם תכנית משחק שונה. אני לא חושב שאנחנו אנדרדוג, צריך לנצח שני משחקים כדי להניף את הגביע. ההרגשה שלי לא שונה, כשחקן אתה חי בשביל אפשרות כזו, כולם נרגשים להיות כאן אבל אף אחד לא מסתפק בהשתתפות בלבד".

נדב זילברשטיין: "בתור מועדון צעיר שגדל משנה לשנה, הרצון הגדול שלנו להצליח הוא שלב בדרך של התפתחות המועדון ובניית מסורת. זו אחת השאיפות והמטרות ויש לנו רצון גדול ותשוקה ענקית להצליח מחר וגם במעמדים דומים בעתיד. בהתחשב באמצעים המוגבלות וביכולות הכלכליות אנחנו מרגישים שאנחנו מתקדמים כמועדון וקבוצה. להיות פה זה שיא חדש ואנחנו מקווים שהוא יהיה שיא זמני".

דנ פרנקו: "אנחנו בשיא? אני מקווה שהשיא שלנו זה לא לנצח שני משחקים ברצף, אני שמח שאנחנו נמצאים פה. זו חוויה ואתגר שהעיר הזו חיכתה לו. אני שמח שאנחנו חוזרים למעמד אחרי הרבה שנים, זו הבמה המרכזית של הכדורסל הישראלי. נעשה את המיטב שאנחנו יכולים אבל זה משחק אחד, בסוף הכל מתנקז לערב נתון. יש עיר שלמה שתומכת בנו ותרצה להצליח יחד איתנו".

עוז בלייזר: "אני מקווה שאנחנו בשלים, הגענו למעמדים האלו בשנה שעברה ואנחנו בתור מועדון שמחים לחזור על זה. יש לנו משוכה לא קלה בדרך ונקווה להגיע למשחק על התואר. ירושלים קבוצה בסדר גודל אירופי ואנחנו מגיעים עם נסיון של משחק מול הרמות האלה. זה מאוד עזר לנו במיוחד בחיבור ובכימיה שלנו ואנחנו מקווים שזה ישתלם מחר".

בר טימור: "הקהל שלנו ידוע בתמיכה הגדולה שלו ובכמות שהוא דוחף אותנו אז אנחנו מצפים ומחכים לראות אותו פה מחר ולעשות משחק טוב. היו לנו כמה שבועות לא טובים בליגה, ידענו לטפל ולנתח את זה. באירופה עשינו את העבודה ועכשיו מגיע שבוע גביע וכולנו יודעים מה המשמעות שלו. ננסה לבוא מוכנים ולשים מאחורינו את השבועות האחרונים בליגה"

גיא גודס: "ירושלים קבוצה חזקה וכשרונית, הרבה יכולות בפנים ובחוץ ונצטרך בערב אחד נתון של 40 דקות לעשות את המיטב שלנו. נצטרך להיות מרוכזים ומפוקסים ולחבר את זה למאמץ קבוצתי כדי שנוכל לעשות עוד הפתעה גדולה"

עודד קטש: "יצא לנו בשנה שעברה בארנה לארח אז היה יותר לחץ וגם שם אמרו שאנחנו פייבוריטים. הצלחנו לעשות את זה בשנה שעברה מול ראשל"צ והפסדנו להם בפיינל פור. שתי הקבוצות שמרו על בסיס רחב של שחקנים, נהיית פה יריבות כמו בסדרה. אין לי בעיה לבוא פייבוריטית אבל צריך לדעת להתמודד עם זה. בארבעה משחקים אחרונים שיחקנו פחות טוב והפסדנו, אנחנו צריכים לחזור ולהוכיח וזה לא משהו שקורה מעצמו. פשוט זה לא יהיה, במעמדים כאלה צריך לבוא וגם להנות ולכל אחת מהארבע יש סיכוי שווה".

"הישראלים שיש לנו השנה הם שחקנים עם הרבה נסיון, אנחנו משלמים מחירים על זה שיש לנו יותר זרים באירופה ועל רוטציות אחרות ואחד הדברים שאפשר לראות במשחקים האחרונים בליגה זו תוצאה של הדבר הזה, אבל אני סומך על השחקנים שלנו שמבינים את המשמעות של גביע ולא שוכחים שהם יודעים שהם שחקני כדורסל מצוינים. במעמדים כאלה ובפורמט כזה הכל פתוח צריך לעשות הכי טוב שאתה יכול ולקוות שהדברים יסתדרו כמו שאתה רוצה אותם".