חצי גמר הפלייאוף בליגת העל לנוער: ניצחון למכבי ראשל"צ על מכבי ת"א במשחק הראשון

מאת אילון סלוס

מכבי ראשון לציון מנצחת במפגש מרתק את האלופה מכבי ת"א, לאחר הארכה במשחק שהתעלה לרמה גבוהה והבליטה את שני השחקנים שכבר טעמו טעם ליגת העל של הבוגרים: נועם דברת בכתום שהיה האחראי לסל שהביא להארכה ודני אבדיה בצהוב.

הרבע הראשון היה צמוד. נועם דברת וטל פלד עם שלוש שלשות ו-11 אישיות ברבע, הובילו את המקומיים ומנגד היו אלה דורי סהר, עמית אהרוני ודני אבדיה ובסיום הרבע 15-16 למכבי ת"א.

ברבע השני המקומיים יוצרים מהפך שסל רודף סל. אורי קושט רשום על המה]ך בתוצאה ביחד עם נועם דברת שחותם את רבע עם שלשה. דני אבדיה עם שתי שלשות ודורי סהר לא נתנו לראשל"צ לברוח ובמחצית 34-36 לראשל"צ.

ברבע השלישי הכתומים מגדילים את הפער. דברת, נצר, קושט ושלשות של ליאור ברקוביץ ואפק שפיר. מנגד אבדיה כמעט לבדו מחזיק את האורחים בתמונה ובתום הרבע 48-53 לראשל"צ.

ברבע הרביעי, רזיאל חיון מחזיר את הצהובים למשחק עם שתי שלשות וסל ועבירה שדורי סהר מסייע לו. מנגד שלשה של דברת, נקודות של גיא נצר ושלשה נוספת של טל פלד. דורי סהר עם שלשה ונקודות מהקו מעלה את מכבי ת"א ליתרון 75-77.  נעם דברת עם סל גדול מביא את המשחק להארכה 77-77 בתום המועד החוקי.

בהארכה צפינו בקרב ראש בראש של נעם דברת מול דני אבדיה. דברת במופע מרשים  שפתח בסל ועבירה, הוסיף שתי שלשות ונשלח את הקו משם הוא משלים רבע עם 15 אישיות, אבדיה מהעבר השני עם 10 אישיות ובסיום דברת וראשל"צ רושמים ניצחון גדול 90-94 ועולים ליתרון 0-1 בסדרה של הטוב מ-3 משחקים.

 

הרבו לקלוע למכבי ראשל״צ:

נועם דוברת 35, אורי קושט 19, טל פלד 16, גיא נצר 11
הרבו לקלוע למכבי ת״א:

דני אבדיה 34, דורי סהר 22, עמית אהרוני 15, רזיאל חיון 11